Netflix znany jest nie tylko z tego, że dostarcza wysokiej jakości produkcje filmowe i seriale, od których trudno się oderwać. Ma na swoim koncie również wiele nietypowych i oryginalnych pomysłów na promocję swojej zawartości. Dziś w sieci pojawiła się reklama nowego sezonu serialu Orange is the New Black wprost od polskiego oddziału Netflixa. I cóż powiedzieć, jest świetna!
Dziś będziemy mogli przekonać się, jakie kolejne perypetie czekają więźniarki z Litchfield. W żeńskim więzieniu pojawią się nowe twarze, zawiążą się nowe przyjaźnie, poznamy ciekawe historie i z przejęciem będziemy śledzić rozwój wydarzeń – rusza 6. sezon OITNB.
W materiale promocyjnym Netflix Polska spotykamy natomiast Magdę Gessler, która przywdziewając pomarańczowy uniform, wciela się w swoje kryminalne alter ego i krytykuje w dobrze znanym nam stylu marną jakość więziennego jadła. Kuchnia zza krat ewidentnie nie podchodzi pani Magdzie, w związku z czym prowadząca program „Kuchenne Rewolucje” postanawia przewrócić do góry nogami sposób prowadzenia stołówki przez znaną z serialu Red.
Kampania reklamowa poprowadzona w tym stylu to prawdziwy pokaz tego, jak ciekawie i z humorem zachęcić do obejrzenia serialu na platformie strumieniującej wideo. Zamiast sztampy i wybierania ścieżki po linii najmniejszego oporu, a taką byłoby proste przetłumaczenie amerykańskiego zwiastuna, polski oddział Netflixa stworzył spot tak charakterystyczny i zrozumiały dla odbiorców w Polsce, jakiego w połączeniu z premierą któregokolwiek z seriali chyba jeszcze nie widzieliśmy.
Podwyżkę dla osób odpowiedzialnych za reklamę a w Polskim Netflixie :).
— Cyrtafix (@cyrtapawel) July 27, 2018
Przypomina mi to inną, świetnie przygotowaną akcję Netflix Polska, która przypadła mi do gustu. Z okazji premiery czwartego sezonu serialu Czarne Lustro, zatrudniono do współpracy polskich jutuberów charakteryzujących się tworzeniem treści wideo o wysokiej jakości. Zaowocowało to stworzeniem serii Czarne Lusterko – czterech krótkich historii z pogranicza dramatu, thrillera i sci-fi.
źródło: Netflix Polska