ZEN to polski fintech, który właśnie aktualizuje swoją listę usług o nową kartę płatniczą. Z jej pomocą klienci skorzystają z ciekawych benefitów, cashbacku i programu lojalnościowego.
Nowa karta płatnicza w ZEN – cena
Polski fintech ZEN (od skrótu: zero effort non-bank) wprowadza kartę płatniczą. Jest ona dostępna dla klientów korzystających z nowego planu Pro, wycenionego na 30 złotych miesięcznie. Użytkownicy, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty przed końcem 2024 roku, zapłacą tylko 9,99 złotych miesięcznie – cena ta będzie obowiązywała na stałe (aż do anulowania subskrypcji). Nowy plan pozwala też na skorzystanie z darmowego okresu próbnego, obowiązującego przez trzy miesiące.
Karta ZEN Pro ma stać się głównym narzędziem płatniczym i oferowana jest zarówno klientom biznesowym, jak i indywidualnym. Wydanie karty w wersji fizycznej i wirtualnej jest bezpłatne, oba warianty można dodać do portfela Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay czy Xiaomi Pay. Subskrybenci płacący kartą otrzymają dostęp do różnorodnych ofert i benefitów.
Karta ZEN Pro – z jakich benefitów można skorzystać?
Wśród korzyści skierowanych do posiadaczy karty można wspomnieć m.in. o tzw. Strefie Nagród. Jest to forma programu lojalnościowego, w ramach którego klient może zdobywać punkty w postaci „odłamków kamieni” za każdą zrealizowaną transakcję płatniczą. Zebranie odpowiedniej liczby odłamków pozwala złożyć wirtualny kamień w całość, a następnie wymienić go na nagrody. Z pomocą karty użytkownicy mają także możliwość gromadzenia punktów w ramach Bezcennych Chwil Mastercard.
Subskrybenci planu Pro mogą skorzystać też z cashbacku. Zwrot obowiązuje w wybranych sklepach internetowych – m.in. na platformie eBay, a także w Decathlon, Erli, Hebe, Lidl czy Zalando Lounge.
Innym benefitem jest możliwość przedłużenia gwarancji na elektronikę opłaconą za pomocą karty ZEN Pro oraz wydłużenie ubezpieczenia o dwa kolejne lata (po wygaśnięciu dwuletniej gwarancji producenta). Opcja ta ma kilka obostrzeń – limit odpowiedzialności ubezpieczyciela ograniczono do 5 tysięcy euro. Dodatkowo użytkownik może skorzystać ze świadczeń maksymalnie dwa razy w ciągu każdego roku.
Z kolei usługa ZEN Care to forma ochrony kupującego, dzięki której odzyskanie pieniędzy w przypadku oszustwa oraz otrzymania towaru niepełnowartościowego lub niespełniającego oczekiwań jest prostsze.