Użytkownicy są bardziej zadowoleni z Microsoft Surface niż z iPadów

Klienci ze Stanów Zjednoczonych bardziej chwalą sobie hybrydy Microsoft Surface niż iPady od Apple czy jakiekolwiek inne tablety Samsunga, LG, Amazonu, Acera czy Asusa. Tak wynika z badania marketingowego przeprowadzonego przez firmę JD Power.

Według statystyk JD Power, tegoroczne badanie ukazuje przewagę Microsoftu nad innymi producentami tabletów w trzech dziedzinach: różnorodności wstępnie zainstalowanych aplikacji, łączności z internetem i dostępności akcesoriów wspieranych przez producenta.

Produkty Microsoft Surface poszerzyły możliwości tabletów i podwyższyła poprzeczkę innym firmom, jeśli chodzi o poziom zadowolenia klientów.
– Jeff Conklin, wiceprezes działu usług w JD Power

Ponadto, Microsoft zgarnął najwyższe noty w trzech kolejnych kategoriach dotyczących stylizacji i projektu tabletu: rozmiaru, jakości użytych materiałów i atrakcyjności wzornictwa. Klienci lubiący nowinki technologiczne częściej wybierają Surface Pro niż iPady.

Badanie poziomu satysfakcji z produktów typu tablet, przeprowadza się w Stanach Zjednoczonych już szósty rok z rzędu. Klienci mogą wyrazić swoje opinie w pięciu kategoriach: wydajność, łatwość w obsłudze, funkcje, stylistyka i design, i cena.

Statystyka JD Power opiera się na doświadczeniu 2138 właścicieli tabletów, którzy używali swoich urządzeń przynajmniej rok.

 

źródło: JD Power przez Tech2

*zdjęcie tytułowe pochodzi z recenzji Microsoft Surface Pro 4

Exit mobile version