Żabka uruchomiła usługę dostaw zakupów do domu, w którym za dowóz produktów pod wskazany adres będzie odpowiedzialna firma Uber Eats. Opcja jest już dostępna w wybranych lokalizacjach.
Żabka skumała się z Uber Eats
Przez ostatnie tygodnie sieć sklepów Żabka testowała możliwość dostarczania zamówionych zdalnie zakupów za pośrednictwem Uber Eats. Jako że program pilotażowy miał pomyślny przebieg, zdecydowano na oficjalną współpracę i udostępnienie tej usługi większej liczbie klientów.
To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny.Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska
Zamawianie produktów z Żabki jest proste: najbliższy sklep umożliwiający sprzedaż z dostawą pojawi się w aplikacji Uber Eats lub na stronie usługi, na tej samej zasadzie, jak umieszczane były tam do tej pory inne restauracje. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, w tym napoje i posiłki z Żabka Café.
Żabka – „Zamów i odbierz”
Jak na razie, dostępność dostaw produktów zamówionych przez Uber Eats w sklepach sieci Żabka jest ograniczona – również w Warszawie i Poznaniu, gdzie oficjalnie wystartowała.
Alternatywą jest skorzystanie z opcji „Zamów i odbierz”, w której mamy możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację żappka i odbiór ich wraz z płatnością w sklepie. Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie 6 miast – Warszawy, Gdańska, Wrocławia, Krakowa, Szczecina i Bydgoszczy.
Można się spodziewać, że zarówno dostawy z Uber Eats oraz możliwość osobistego odbioru wcześniej zamówionych produktów będą wkrótce dostępne w większej liczbie sklepów Żabka w kolejnych miastach w Polsce.