Serwis vod.pl wraz z początkiem lipca wprowadził do swojej usługi zupełnie nową funkcję. Od teraz użytkownicy po obejrzeniu produkcji będą mogli ocenić, jakie emocje były przez nich odczuwane podczas seansu. Tym samym widzom łatwiej będzie odnajdywać odpowiednie materiały w gąszczu treści. A we wszystkim pomogą… Vodokoty.
vod.pl z emocjami
Podczas korzystania z platform z wideo na życzenie bardzo często posiłkujemy się kategoriami. Do wyboru są na przykład seriale, filmy czy chociażby ich podział na poszczególne gatunki. A co gdyby móc oprzeć swój wybór na tym, jakie emocje wywołuje u odbiorcy dana produkcja? Serwis streamingowy vod.pl wprowadził w lipcu nową funkcję, która umożliwia właśnie coś takiego.
Od lipca na tej platformie przy każdym serialu czy filmie dostępnych będzie 6 reakcji (reprezentowanych graficznie przez nowe maskotki platformy – Vodokoty), a każda będzie odpowiadała innym emocjom. Dzięki temu użytkownicy będą mogli uznać dany utwór za smutny, wzruszający czy choćby wesoły.
Z sentymentem i oczkiem puszczonym w stronę widzów zdecydowaliśmy, że nowymi bohaterami naszej marki będą Vodokoty. Inspiracją do ich stworzenia były charakterne zwierzaki będące niekwestionowanymi królami sieci. Śmieszne filmiki i memy z kotami przyciągają wzrok, budząc pozytywne skojarzenia i wywołując uśmiech. Od teraz będą towarzyszyć także użytkownikom VOD.PL, reagując razem z nimi na filmowe emocje i podpowiadając, czego możemy się spodziewać po filmie.Piotr Ślubowski, dyrektor serwisu vod.pl
Dzięki Vodokotom łatwiej będzie znaleźć odpowiednie filmy i seriale
Jak widać, popularność uroczych zwierzaków w internecie nie maleje. Sama zmiana jest na pewno krokiem w dobrą stronę. Jedną z najważniejszych zalet (ale też i przekleństw) usług streamingowych jest na pewno proces rekomendacji. Niekiedy działa on nieźle, innym razem budzi jedynie politowanie. Osoby odpowiedzialne za serwis vod.pl chcą opracować algorytm, który wespół z reakcjami widzów będzie w stanie lepiej polecać odpowiednie wideo.
Użytkownikom też będzie łatwiej – zdecydowanie szybciej znajdą coś odpowiadającego ich aktualnemu samopoczuciu i będą mogli uniknąć produkcji, które wywołują niepożądane emocje.