Mając w rękach tablety Samsung Galaxy Tab 10,1 i HP TouchPad, nietrudno jest zdecydować, który jest lepszy. Pomijając wygląd, który jest kwestią gustu, większą wydajnością i mocniejszą specyfikacją charakteryzuje się produkt Samsunga. Z tego powodu można by założyć, że to właśnie to urządzenie będzie drugie, po Apple iPadzie, w kolejce o żółtą koszulkę lidera amerykańskiego rynku tabletów internetowych. Wygląda na to, że jest zupełnie inaczej.
Według statystyk opublikowanych przez grupę NPD, w Stanach Zjednoczonych sprzedano zaledwie 1,2 mln egzemplarzy tabletów producentów innych niż Apple. Co ciekawe, największy, wynoszący 17% (204 000), udział w tym wyniku miała firma Hewlett-Packard, której bez wątpienia pomogła masowa wyprzedaż urządzeń TouchPad. HP deptał po piętach Samsung, z rezultatem 16% i 192 000 sprzedanych egzemplarzy swoich tabletów. Kolejne miejsca w statystyce NPD zajęli kolejno Asus (10%), Motorola (9%) i Acer (9%).
Jestem bardzo ciekawy, jak wyglądałyby wyniki podobnego badania przeprowadzonego na terenie Europy? Jak sądzicie, który producent tabletów internetowych jest najpopularniejszy na Starym Kontynencie?
via Electronista