Ubezpieczenie wyświetlacza to bardzo popularna usługa, ale Plus postanowił podejść do niej nieco inaczej. Wszystkich formalności klient może bowiem dokonać samodzielnie bez konieczności wychodzenia z domu, aczkolwiek będzie do tego potrzebował… lustra.
Już jutro, tj. 30 listopada 2018 roku, Plus udostępni wszystkim swoim klientom aplikację Serwis Wyświetlacza. Będą ją mogli pobrać zarówno właściciele smartfonów z Androidem, jak i iOS. Do przystąpienia do ubezpieczenia wymagane będzie jednak… zrobienie selfie urządzeniu w lustrze. Po co? Ano po to, żeby algorytmy mogły ocenić jego stan i zdecydować, czy zainteresowany może wykupić polisę, czy nie (z odmową spotka się najpewniej w sytuacji, kiedy ekran już jest uszkodzony).
Co bardzo istotne, usługa Serwis Wyświetlacza w aplikacji dostępny będzie dla wszystkich klientów: zarówno abonentów, jak i tych, którzy mają ofertę MIX lub na kartę (pre-paid). Co więcej, nie ma wymogu, że smartfon musi pochodzić z dystrybucji Plusa, więc zainteresowani dostaną możliwość ubezpieczenia również urządzenia, które – na przykład – kupili w sklepie lub od kogoś dostali w prezencie.
Dzięki tak dużej elastyczności, usługa Serwis Wyświetlacza w aplikacji skazana jest na sukces. Jeśli zaś chodzi o opłaty, to abonenci będą mogli wykupić ubezpieczenie za 10 złotych na 30 dni, pozwalające na jedną naprawę rocznie nawet do 100% wartości smartfona. Użytkownicy ofert MIX i na kartę dostaną natomiast opcję za 7 złotych na 30 dni, pozwalającą na naprawy sprzętu do wysokości 700 złotych w okresie roku.
Cały proces reklamacyjny odbywa się w systemie door-to-door, tzn. kurier w ciągu dwóch dni od zgłoszenia uszkodzenia odbiera urządzenie od klienta i później przynosi mu je do domu po naprawie. Maksymalny okres serwisowania wynosi 7 dni. Za cały proces odpowiada firma Digital Care.
Serwis Wyświetlacza w aplikacji – regulamin usługi (PDF)
Źródło: informacja prasowa