Wchodzicie dziś na Tabletowo i co widzicie? Coś się pozmieniało. Ale tylko trochę. Nieznacznie.
Zmian wizualnych może jest niewiele, ale są z mojego punktu widzenia bardzo istotne. Więcej zmian zaszło od strony technicznej, dzięki czemu nasze teksty (w tym recenzje) będą wyglądały o wiele lepiej niż dotychczas. Sama strona główna, w mojej opinii, prezentuje się znacznie ciekawiej dla oka. Staraliśmy się nie robić rewolucji w wyglądzie Tabletowo, bo to nie zawsze wychodzi na dobre, a rozwinąć poprzedni projekt w dobrą (mam nadzieję) stronę.
Nie będę się rozpisywać, co konkretnie zmienialiśmy, bo chyba widać to na pierwszy rzut oka. Ale do najważniejszych modyfikacji trzeba zaliczyć zmianę wyświetlania menu w TOP strony, slidera na stronie głównej, który teraz wygląda dużo ciekawiej, dodanie wąskiego slidera dodatkowego z wybranymi wpisami oraz sposobu wyświetlania modułów. Jest tego oczywiście więcej, ale to te najważniejsze zmiany, które wpłynęły na znaczne odświeżenie wyglądu.
Przez najbliższy miesiąc przeprowadzamy kampanię reklamową z Samsung Polska, czego efektem jest screening widoczny na stronie. Mam nadzieję, że nie będziecie na nas strasznie psioczyć, bo – w mojej opinii – udało nam się to zrobić tak, by jakoś strasznie nie przeszkadzało Wam, Czytelnikom. Nie jest przecież żadną tajemnicą, że to właśnie na reklamach zarabiamy. A żeby istnieć, trzeba mieć fundusze do dalszego rozwoju.
Jak Wam się widzi zmodyfikowane Tabletowo? Jeśli macie jakieś uwagi – śmiało, zgłaszajcie je czy to w komentarzach pod tym wpisem, czy mejlowo. Każde uwagi i wskazówki mile widziane.
Wielkie podziękowania dla Łukasza Ładeckiego, naszego redaktora prowadzącego i magika od spraw technicznych, za prace nad odświeżeniem Tabletowo!