Nowy projekt T-Mobile zdecydowanie zasługuje na poświęcenie mu uwagi. W założeniach T-Priority ma pomóc pogotowiu ratunkowemu i służbom reagowania kryzysowego.
Co zapewnia T-Priority?
Na wstępie należy wyjaśnić, że mamy do czynienia z rozwiązaniem, które początkowo zostanie wdrożone w USA. Oczywiście w przyszłości najpewniej pojawi się też w innych regionach. Projekt możemy określić nowym segmentem sieciowym, który umożliwi zapewnienie dużych prędkości i niezawodności dostawcom usług przeznaczonych dla pogotowia i pozostałych służb.
Jak ma to działać? T-Mobile zamierza wydzielać sieć na potrzeby określonego podmiotu – w tym przypadku chodzi o służby. Dzięki temu możliwe będzie korzystanie z wysokiej jakości sieci 5G, która może okazać się niezwykle przydatna w różnych sytuacjach kryzysowych. Po prostu służby otrzymają dostęp do specjalnego segmentu sieci, który będzie charakteryzował się wysoką jakością połączenia i odpowiednio dużymi prędkościami przesyłu i odbioru danych.
Owszem z tego segmentu nie będą mogli korzystać zwykli użytkownicy, ale jego obecność może dla nich okazać się bardzo ważna. W końcu służby w sytuacjach kryzysowych będą mogły przeprowadzać szybsze i bardziej skuteczne akcje, nie martwiąc się o jakość połączenia z siecią.
W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wprowadzone w Nowym Jorku. T-Mobile ma jednak nadzieję na rozszerzenie dostępności tego projektu i zawarcie umów z innymi dostawcami usług.
T-Mobile połączyło siły z OpenAI
Kolejnym przedsięwzięciem firmy jest IntentCX, czyli nowa platforma AI zaprojektowana w celu usprawnienia obsługi klientów. System, który powstanie we współpracy z OpenAI, będzie analizował zachowania klientów w czasie rzeczywistym, oferując rozwiązania problemów, a także umożliwiając podejmowanie proaktywnych działań w imieniu użytkownika.
Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji wiele procesów zostanie zautomatyzowanych. W założeniach, rozwiązywanie problemów i wprowadzanie zmian w ofercie będzie więc wygodniejsze. Ponadto system będzie lepiej znał użytkownika, zapewniając mu bardziej precyzyjne i spersonalizowane propozycje.
Zaletą IntentCX ma być również to, że system może obsługiwać dużą liczbę rozmów i działań jednocześnie, dzięki czemu nie będzie już konieczne dłuższe oczekiwanie na połączenie z pomocą techniczną czy obsługą klienta. T-Mobile już testuje nową platformę i planuje ją wdrożyć do 2025 roku. Najpewniej początkowo pojawi się ona w wybranych krajach.