Klienci mają różne oczekiwania i wymagania, a jak to się mówi: „jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził”. T-Mobile chce jednak dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej rzeszy użytkowników. Tym razem zrobiło ukłon w stronę kibiców i przygotowało propozycję specjalnie dla nich.
Nie jest łatwo stworzyć ofertę, z której będzie zadowolona większość klientów. Operatorzy mocno się o to starają, ale nie zawsze im się to udaje – nie bez powodu użytkownicy tak licznie przechodzą z jednej sieci do drugiej. T-Mobile postanowiło przygotować coś wyjątkowego specjalnie dla kibiców. Ciekawe, czy ten pomysł chwyci, bo sama koncepcja jest całkiem interesująca.
Nowość T-Mobile – oferta dla kibiców
Co za dużo, to niezdrowo, dlatego Oferta Kibica dostępna jest w tylko jednym wydaniu, za które miesięczna opłata wynosi 55 złotych. Od razu trzeba tu jednak dopreyzować, że kwota ta uwzględnia rabat za zgody marketingowe wysokości 5 zł/mies. i za fakturę elektroniczną w takiej samej wysokości, tj. 5 zł/mies.
Za wspomniane 55 złotych miesięcznie, klient-kibic otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich w kraju oraz w roamingu w Unii Europejskiej, a także pakiet 15 GB internetu (do wykorzystania w Polsce). Ponadto może też dobrać smartfon – wówczas ceny zaczynają się od 85 złotych miesięcznie.
W skład abonamentu wchodzi również usługa Supernet Video DVD, która pozwala oglądać materiały wideo bez limitu danych na różnych platformach, m.in. TVP Sport, YouTube, Netflix, Amazon Prime Video, vod.pl i Player.
Do tej pory można odnieść wrażenie, że w tej ofercie nie ma nic takiego, co by zainteresowało kibiców. T-Mobile nie bez powodu taryfę kieruje do fanów sportowych emocji – w prezencie na 30 dni dostaną oni dostęp do trzech pakietów IPLA: IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, IPLA ELEVEN SPORTS oraz IPLA SPORT.
Po upływie okresu promocyjnego można dalej z nich korzystać, jednak wówczas trzeba będzie płacić co miesiąc – odpowiednio – 40 zł, 15 zł i 20 zł (jeśli ktoś nie chce, musi zrezygnować, ponieważ automatycznie włączy się płatna subskrypcja).
Ponadto tych pakietów IPLA nie dotyczy usługa Supernet Video DVD, a więc oglądanie kanałów wchodzących w ich skład będzie powodowało pobieranie danych z pakietu internetowego (w przypadku połączenia z wykorzystaniem sieci komórkowej, a nie WiFi).
Oferta kibica w T-Mobile dostępna jest w sprzedaży już od dziś, tj. 21 sierpnia 2020 roku.