Cały Huawei gwiazdami stoi. Globalnym ambasadorem marki jest Leo Messi, natomiast na naszym rodzimym podwórku rolę tę przyjął Robert Lewandowski. Same MateBooki ma z kolei promować Jarosław Kuźniar. Firma-córka nie będzie „gorsza”, ponieważ także pozyskała swoją twarz – jest nią syn Victorii i Davida Beckham, Brooklyn.
Wybór jest nieprzypadkowy. Jak podaje Honor, tegoroczny flagowiec, czyli Honor 8, został stworzony przez millenialsów dla millenialsów. Są to wymagający użytkownicy, którzy mają smartfon zawsze przy sobie i wykorzystują go do wielu różnych rzeczy. Nie inaczej jest w przypadku Brooklyna.
17-latek w takich słowach komentuje współpracę z Honorem:
Wartości, jakie reprezentuje Honor, to te, w które wierzę. Bycie odważnym, kreatywnym i prawdziwym. Bardzo podobała mi się praca nad filmem i pokazywanie moich pasji. Inspiracji szukam wszędzie, a aparat Honora 8 jest idealny do fotografowania chwil, gdziekolwiek jestem. Podwójna soczewka jest dość unikalna dla smartfona i nadaje zdjęciom profesjonalnego wyglądu.
Honor 8 dostępny jest obecnie w Polsce w białej i czarnej wersji kolorystycznej, a jego cena wynosi 1999 złotych. Producent jednak potwierdził, że niebieski wariant również się u nas pojawi – zarówno w sklepach, jak i u operatorów. Ma to nastąpić jesienią.
Źródło: informacja prasowa