/Typowo weekendowy wpis/
Lubicie oglądać reklamy? Jeśli macie podobny wstręt do treści marketingowych, jak ja, na pewno irytuje Was sytuacja, kiedy ciekawy film w telewizji przerywany jest reklamami trwającymi zdecydowanie zbyt długo – ale to oddzielny temat. Zauważyliście, że w polskiej telewizji nie są reklamowane tablety? Nie chodzi mi o oferty operatorów, w których raz na jakiś czas wspomni się o tabletach (w końcu coraz więcej modeli trafia do sprzedaży w ofertach polskich sieci komórkowych), a o reklamy produktowe, będące częścią większej kampanii reklamowej urządzenia danego producenta. Swego czasu w telewizji, prasie i w większych miastach można było zauważyć reklamy Samsunga Galaxy Tab (7″), ale teraz – gdy jego czasy świetności odeszły – zapomniano także o jego reklamach (przynajmniej ja takowych dawno nie widziałam).
Sukces iPada przypisywany jest w znacznej mierze Jobsowi i marketingowcom Apple, którzy stają na głowie, by przekonać potencjalnych klientów do kupna tego urządzenia. Okazuje się jednak, że z reklamami tworzonymi przez speców z Cupertino spokojnie mogą rywalizować reklamy pozostałych rynkowych rywali – choć, oczywiście – nie wszystkich.
Przed Wami kilka najciekawszych – moim zdaniem – reklam tabletów (po jednej od każdego z producentów – nie wszystkich, bo niektórzy nie mają się czym pochwalić), które niekoniecznie przyczyniły się do wzrostu sprzedaży danego urządzenia, ale warto na nie zwrócić uwagę:
I jako gratis, moim zdaniem najgorsza reklama, jaką ktokolwiek mógł wymyślić… Huawei MediaPad: