Szwedzi ogłosili wprowadzenie obsługi Facebook Stories. Osoby słuchające muzyki w Spotify mogą więc wreszcie dzielić się ulubioną muzyką z użyciem funkcji relacje.
Dzielenie się muzyką to świetna opcja w Spotify
Wśród często udostępnianych postów na Facebooku znajduję te z muzyką. Wiele osób lubi dzielić się słuchanymi utworami ze znajomymi – to one mogą wyrażać nastrój, informować o naszych preferencjach muzycznych czy służyć po prostu do pochwalania się odkrytą świetną piosenką.
Spotify dobrze rozumie, że możliwość dzielenia się muzyką jest dla wielu osób naprawdę ważna. W związku z tym, w aplikacji dostępne są opcje udostępniania, które umożliwią utworzenie linku, wrzucenie piosenki jako postu na Facebooka czy Twittera, a także przesłanie przez Messengera lub inny komunikator.
Od niedawna możliwe jest również wrzucenie ulubionej muzyki do relacji na Instagramie. Wówczas automatycznie tworzona jest grafika, która przedstawia zdjęcie albumu, nazwę wykonawcy i tytuł piosenki. Nie trzeba już więc wykonywać zrzutów ekranu, a następnie wrzucać ich na Insta Story. Wszystko, co musimy zrobić, to wejść do menu udostępniania.
Spotify z nową metodą udostępniania dla użytkowników Facebooka
Podobnie jak w przypadku Instagrama, Spotify zdecydowało się na wdrożenie obsługi relacji na Facebooku. Dzięki temu użytkownik może sprawnie wrzucić atrakcyjnie przygotowaną grafikę, którą zobaczą jego znajomi.
Na Facebook Stories wrzucany jest dodatkowo 15-sekundowy podgląd utworu. Jeśli odbiorca relacji będzie zainteresowany sprawdzeniem całej piosenki, to będzie mógł przenieść się do Spotify bezpośrednio z udostępnionej grafiki. Automatycznie generowany jest bowiem jeszcze link.
Add some music to your story ?
Audio sharing to Facebook Stories is now available. pic.twitter.com/HSBgmxYd8G— Spotify (@Spotify) August 30, 2019
Funkcja pozwala wrzucać nie tylko linki do poszczególnych piosenek, ale także możliwe jest udostępnianie albumów czy playlist. Spotify dodaje, że nowość powinna spodobać się nie tylko użytkownikom, ale także artystom. Dzięki niej mogą lepiej promować swoją twórczość i nowo wydane utwory.
Nowość nie jest jeszcze dostępna u wszystkich użytkowników – Spotify zdecydowało się na stopniowe wdrażanie opisanej funkcji. Należy więc uzbroić się w cierpliwość, niezależnie, czy korzystamy z aplikacji w wersji Androida czy iOS.
Polecamy również:
źródło: Spotify