Na początku września, kilka dni po oficjalnej prezentacji Galaxy Tab, Samsung podał do wiadomości, że chce sprzedać do końca trzeciego kwartału 2011 roku aż dziesięć milionów swoich tabletów internetowych. Wygląda na to, że producent poszedł po rozum do głowy i zmienił nastawienie do ilości urządzeń, jakie znajdą swoich nowych właścicieli.
Według najnowszych informacji, Samsung zamierza sprzedać ponad sześć milionów Galaxy Tab do końca 2011 roku, czyli znacznie mniej niż wcześniejsze oczekiwania. Czyżby przedstawiciele koncernu zauważyli, że cena ich produktu jest znacznie za wysoka?
Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na wyrażenie „ponad sześć milionów tabletów„. Można domniemywać, że Samsung podając taką a nie inną liczbę nie chce się zbłaźnić podając faktyczne dane sprzedaży w pierwszym kwartale 2012 roku. Oznacza to, że w rzeczywistości chcieliby sprzedać znacznie więcej, ale najwyraźniej sami w to wątpią. Podobnie jak my.