Trzeba przyznać, że przyszły tydzień zapowiada się naprawdę interesująco. Będziemy mieli do czynienia z trzema dużymi konferencjami, wśród których znajdzie się Samsung Unpacked 2.
Tydzień ciekawych konferencji
Początek najbliższego tygodnia rozpocznie się od wydarzenia organizowanego przez Apple, na którym najpewniej poznamy nowe MacBooki Pro i możliwe, że również AirPods 3. Z kolei we wtorek Google oficjalnie przedstawi nowe smartfony z linii Pixel. Natomiast w środę, 20 października, zorganizowana zostanie konferencja Samsung Unpacked 2.
Warto zauważyć, że wszystkie wyżej wymienione imprezy będą przeprowadzane przez jednych z najważniejszych graczy na rynku IT, potrafiących dostarczyć naprawdę świetny sprzęt, jak i również usługi. Jak najbardziej można więc stwierdzić, że zapowiada się gorący tydzień, mimo coraz niższych temperatur za oknem.
Samsung Unpacked 2 – czego należy się spodziewać?
Z materiału udostępnionego przez koreańskiego producenta trudno odczytać coś konkretnego. Nie widzimy na nim jakiegokolwiek urządzenia, a nawet zarysu sprzętu, który mógłby zostać zaprezentowany na najbliższej konferencji.
Pewną podpowiedzią wydaje się być początek informacji prasowej, zapowiadającej wydarzenie. Możemy w nim przeczytać, że użytkownicy urządzeń Samsunga żyją życiem na wiele kolorowych, interesujących i wyjątkowych sposobów. Firma dodaje, że w związku z tym technologia powinna odzwierciedlać ich indywidualność. Czyżby nowe wersje kolorystyczne już dostępnych smartfonów i innych urządzeń? To możliwy scenariusz. Nie należy też wykluczać rozwiązania, które pozwoliłoby na opcję płatnej personalizacji sprzętu.
Niewykluczone, że w środę nie zobaczymy sprzętowych nowości, będących kolejną generacją obecnie sprzedawanych urządzeń. Samsung Unpacked 2 może być skupione na nowych wersjach aktualnie oferowanych smartfonów czy tabletów, a także na nowych usługach, jak chociażby wspomniane przed chwilą opcje personalizacji.
Niestety, obecnie nie znamy zbyt wielu szczegółów dotyczących konferencji Samsung Unpacked 2. Koreańczycy, po zapowiedzi wydarzenia, nabrali wody w usta. Mimo wszystko, należy zauważyć, że udało im się zwrócić uwagę i to tuż przed premierą nowych MacBooków Pro i Pixeli 6. Całkiem dobra zagrywka marketingowa.