Świat pokochał tabletofony. Początkowo wydawało się, że duże smartfony (małe tablety?) są jedynie przejściowym trendem, który szybko minie, jednak okazało się, że stworzenie tego segmentu rynku było strzałem w dziesiątkę. Dowodem na to niech będzie choćby sprzedaż serii tabletofonów koreańskiego koncernu – Galaxy Note. Dziś dowiedzieliśmy się, że urządzenia dotychczas do niej należące sprzedały się w ilości aż czterdziestu milionów sztuk na całym świecie.
Jednak ogólna liczba sprzedanych egzemplarzy nie jest aż tak bardzo interesująca, jak szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży poszczególnych modeli. Z opublikowanych przez FocusTaiwan informacji wynika, że Galaxy Note pierwszej generacji rozszedł się w ilości dziesięciu milionów sztuk. Resztę natomiast, czyli aż trzydzieści milionów, stanowi sprzedaż Galaxy Note 2 dostępnego na półkach sklepowych od prawie dwunastu miesięcy. Ładne wyniki!
Ciekawe jak będzie wyglądała sprzedaż Samsunga Galaxy Note 3, który właśnie debiutuje w Polsce (szczegóły powinniśmy poznać dziś wieczorem). Więcej informacji na jego temat znajdziecie w tym wpisie.