Samsung i Spotify zacieśniają współpracę. Aplikacja będzie preinstalowana na smartfonach koncernu

fot. Tabletowo.pl

Samsung ogłosił nawiązanie współpracy ze Spotify na sierpniowym Galaxy Unpacked, podczas którego zaprezentował smartfon Galaxy Note 9, smartwatch Galaxy Watch i głośnik Galaxy Home. Dziś, po niemal dokładnie siedmiu miesiącach od tego wydarzenia, szwedzki serwis poinformował, że zacieśnił swoje relacje z południowokoreańskim producentem. Dla użytkowników to bardzo dobra wiadomość.

Ze Spotify korzysta już ponad 200 milionów osób na całym świecie. Dla porównania, z konkurencyjnego Apple Music cztery razy mniej. Według ostatnich danych, wersję premium wykupiło natomiast nieco mniej niż 50% wszystkich użytkowników serwisu (96 milionów). Dopiero niedawno firmie udało się jednak wypracować pierwszy w swojej historii zysk (w czwartym kwartale 2018 roku).

Po raz pierwszy od swojego powstania, Spotify odnotowuje kwartalny zysk. I od razu wydaje pieniądze na podcasty

Ogłoszone dziś zacieśnienie współpracy z Samsungiem może bardzo pomóc Spotify. Począwszy od 8 marca 2019 roku, aplikacja serwisu będzie preinstalowana na „milionach nowych urządzeń południowokoreańskiego producenta na całym świecie”. Co więcej, nowi użytkownicy w Stanach Zjednoczonych, którzy kupią „wybrane sprzęty z serii Galaxy”, w tym także flagowce z rodziny Galaxy S10, otrzymają w prezencie pół roku opcji Premium w prezencie.

Niestety, ww. oferta będzie ograniczona wyłącznie do Stanów Zjednoczonych, a przynajmniej na początkowym etapie. Niewykluczone, że w najbliższej przyszłości zostanie ona rozszerzona o użytkowników w innych krajach, jednak na razie Spotify nic takiego nie deklaruje.

Źródło: Spotify

Exit mobile version