Nie warto tracić czasu na dojazd do sklepu, bieganie między półkami i następnie stanie w kolejce. W związku z tym, Samsung ogłosił współpracę z internetowym supermarketem Frisco, aby zapewnić wygodną metodę zakupów spożywczych.
Nie trzeba odchodzić od lodówki Samsunga
Polski oddział Samsunga pochwalił się rozpoczęciem nowej współpracy, która w założeniach powinna odczuwalnie przełożyć się na szybkość i wygodę uzupełnienia braków w lodówce. Dzięki umowie z supermarketem Frisco, zakupy zrobimy dzięki specjalnej aplikacji i to tuż po zamknięciu drzwi lodówki.
Użytkownicy lodówek Family Hub, które wyposażone są w wyświetlacz i łączą się z internetem, mogą w prosty sposób zamówić zakupy z dostawą do domu. Wystarczy sięgnąć po aplikację, a następnie na ekranie Family Board na drzwiach lodówki wybrać interesujące nas produkty.
Zakupy internetowe to przede wszystkim duża oszczędność czasu i wygoda. Dziś nie chcemy stać w kolejkach, szukać miejsc parkingowych i jeździć od sklepu do sklepu szukając korzystnych cen oraz odpowiednich produktów. Multimedialna lodówka Samsung Family Hub dla wielu rodzin stała się centrum zarządzania domem – teraz urządzenie wyręczy domowników w kolejnych obowiązkach i pozwoli zaoszczędzić czas, który możemy poświęcić dla rodziny. Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje – Piotr Stelmachów, Head of Consumer Electronics Division w Samsung Electronics Polska.
Szeroki asortyment sklepu Frisco pozwala na uzupełnienie zapasów żywności, kupienie chemii gospodarczej czy nawet na wybór karmy dla zwierząt. Oczywiście towar zostanie dostarczony do domu, a użytkownikowi pozostanie wyłącznie rozmieszczenie produktów na półkach w lodówce lub szafce.
Samsung podaje, że aplikacja zaprojektowana została w intuicyjny sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Warto zaznaczyć, że zaletą internetowych zakupów za pośrednictwem aplikacji Frisco jest gwarancja dostawy tego samego dnia (zamówienia złożone do 11:00).
Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera wśród supermarketów internetowych i jedynego pure playera w Polsce, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych Polaków. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając Polakom zakupy w naszym supermarkecie z ekranu lodówek Family Hub, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery – podkreśla Jacek Palec, prezes Frisco.pl.
Polecamy również:
Dział mobilny Samsunga świętuje, mimo że firma odnotowała słabszy kwartał
źródło: materiały prasowe