Samsung może uznać przedsprzedaż Galaxy Note 20 (Ultra) za udaną. Klienci to kupili

Po oficjalnej premierze smartfonów z serii Samsung Galaxy Note 20, na producenta zwaliła się lawina krytyki, wywołana zaskakującą specyfikacją modelu podstawowego. Nie wszyscy jednak tak krytycznie podeszli do nowych Notatników. Pojawiły się pierwsze informacje o ich popularności w trakcie przedsprzedaży – Koreańczycy raczej nie powinni narzekać, choć świętować też nie będą.

Samsung Galaxy Note 20 niemiło zaskoczył

Samsung z roku na rok podnosił poprzeczkę coraz wyżej, dlatego specyfikacja modelu Galaxy Note 20 była dla nas ogromnym, niestety niemiłym zaskoczeniem. Smartfon, za który w Polsce trzeba zapłacić od 4349 złotych, nie oferuje odświeżania obrazu z częstotliwością 120 Hz, a na dodatek jest zapakowany w plastikową obudowę.

To razi w oczy tym bardziej, że wspomnianą funkcję i szklaną obudowę oddają do dyspozycji swoim właścicielom znacznie tańsze smartfony. Wydawałoby się zatem, że klienci będą omijać Galaxy Note 20 szerokim łukiem, a tymczasem wcale tak się nie stało.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra – przedsprzedaż w Korei Południowej (wyniki)

Jak podaje południowokoreański serwis ChosunBiz, w trakcie przedsprzedaży w Korei Południowej, Samsung sprzedał łącznie 1,17 mln smartfonów z serii Galaxy Note 20. To naprawdę świetny wynik, biorąc pod uwagę obecną sytuację, która często obwiniana jest za spadek sprzedaży smart-telefonów na całym świecie.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra obok Galaxy Note 20 w kolorze Mystic Green (fot. Katarzyna Pura / Tabletowo.pl)

Przedsprzedaż najnowszych Notatników w Korei Południowej można uznać za bardzo dobrą również dlatego, że Samsung w jej trakcie sprzedał o zaledwie 10% mniej smartfonów niż rok temu high-endów z serii Galaxy Note 10. A trzeba wiedzieć, że wówczas Koreańczycy odnotowali rekordowe wyniki – klienci kupili łącznie 1,3 mln sztuk.

Jednocześnie sprzedaż smartfonów z serii Galaxy Note 20 była o 1,6x wyższa niż Galaxy Note 9 w trakcie jego przedsprzedaży, aczkolwiek może to wynikać (przynajmniej częściowo) z faktu, że klienci mieli tym razem do wyboru nie tylko jeden, a aż dwa modele.

Serwis ChosunBiz podaje też, że Samsung Galaxy Note 20 stanowił zaledwie 35% całej sprzedaży, natomiast Samsung Galaxy Note 20 Ultra aż 65%. Klienci najczęściej wybierali wersję Mystic Bronze (w Korei Południowej wyprzedano ją już pierwszego dnia), ale to nie powinno być dla nikogo niespodzianką, bowiem co roku nowe kolory obudowy cieszą się największą popularnością wśród kupujących.

Samsung Galaxy Note 20 Mystic Bronze (fot. Katarzyna Pura / Tabletowo.pl)
Exit mobile version