Smartfony z serii Galaxy Note biją według Samsunga kolejne rekordy sprzedaży, przy czym trudno stwierdzić o jak dużym sukcesie mowa, kiedy producent nie dzieli się z fanami żadnymi konkretnymi danymi. Trochę szkoda.
Galaxy Note 10 i Note 10+ zrobiły na nas bardzo dobre pierwsze wrażenie. Trudno było spodziewać się czegoś innego – wszak to najbardziej dopieszczone smartfony z portfolio Samsunga. Wiele osób dało się porwać fali przedsprzedaży w Polsce. Zdaniem producenta, na tyle dużo, że topowa wersja modelu Galaxy Note 10+ wyprzedała się już w pierwszym tygodniu. To opcja z 512 GB pamięci wewnętrznej. Odbiór był lepszy niż Note’a 9 w takiej samej odmianie pojemnościowej. Największym powodzeniem wśród klientów, którzy zdecydowali się na zakup smartfonu z najnowszej linii Galaxy Note 10 cieszyła się wersja kolorystyczna Aura Glow.
Arkadiusz Wójcik, VP IT&Mobile w Samsung Electronics Polska podsumował:
„Tak dobre przyjęcie nowej serii Note w Polsce to dla nas powód do dumy i dowód na to, że produkty klasy premium cieszą się popularnością na rodzimym rynku. Zainteresowanie modelem Galaxy Note10+ przerosło nasze najśmielsze oczekiwania.”
Trudno jednak odnieść się jakoś do tej wypowiedzi, nie dysponując żadnymi danymi dotyczącymi liczby sprzedanych sztuk Note’a 10. Wiemy tylko tyle, że Samsungowi w Polsce poszło lepiej niż w ubiegłym roku z przedsprzedażą Galaxy Note 9. Sęk w tym, że nie ma nawet twardych statystyk określających, jak duże było zainteresowanie ubiegłoroczną przedsprzedażą flagowego telefonu Koreańczyków.
Wiemy tylko, że Samsung jest zadowolony z wyników. Czyli co, chyba my też powinniśmy?
Przedsprzedaż smartfonów Galaxy Note 10 rozpoczęła się 7 sierpnia i potrwa do 22 sierpnia. Do tego czasu można korzystać z promocji Samsung Odkup. Od najbliższego piątku rozpocznie się regularna sprzedaż sklepowa.
Samsung Galaxy Note 10 i Galaxy Note 10+. Dwa rozmiary i magiczny rysik (pierwsze wrażenia)
źródło: informacja prasowa