Z związku z nałożonymi przez państwo restrykcjami, zakupy nie sprawiają już tyle frajdy, co kiedyś, ale wciąż mogą być przyjemne. A dzięki nowej funkcji aplikacji popularnej sieci drogerii, Rossman GO, będzie je można zrobić szybciej i wygodniej.
Aplikacja Rossmann powstała po to, aby ułatwić klientom planowanie i robienie zakupów, a ostatnio przeszła ogromną metamorfozę, która wprowadziła dużo zmian i nowości. Od jutra, tj. 1 grudnia 2020 roku, program zaoferuje kolejną, nową funkcję – zakupy bezobsługowe Rossmann GO.
Nowość w Rossmanie – zakupy bezobsługowe Rossmann GO
Aplikację Rossmann można pobrać z trzech źródeł: Sklepu Google Play, Huawei AppGallery i App Store, więc można powiedzieć, że jest ona powszechnie dostępna, szczególnie że kasjerzy zawsze o nią pytają i zachęcają do instalacji, jeśli ktoś jeszcze z niej nie korzysta.
Od jutra kontakt z kasjerem nie będzie jednak konieczny, ponieważ nowa funkcja Rossmann GO, która zostanie udostępniona już jutro, tj. 1 grudnia 2020 roku, pozwoli zrobić zakupy samodzielnie całkowicie bezobsługowo.
Aby skorzystać z nowej funkcji Rossmann GO, klient będzie musiał mieć aktywne połączenie z internetem w drogerii oraz utworzoną Listę+. Wymagane jest też udostępnienie lokalizacji bądź (zamiennie) zeskanowanie kodu QR drogerii, w której klient chce zrobić zakupy, a także wyrażenie zgody na fakturę elektroniczną i zaakceptowanie Zasad korzystania z aplikacji mobilnej Rossmann.
Aby skorzystać z Rossmann GO, klient powinien:
- zlokalizować w drogerii produkty, które zamieścił na liście zakupowej lub zeskanować je w sklepie,
- po włożeniu produktów do koszyka lub torby na zakupy, potwierdzić swoją lokalizację,
- po potwierdzeniu lokalizacji – dokonać płatności kartą płatniczą dodaną do aplikacji, BLIKIEM, przelewem online (Przelewy24 lub PayU), Google Pay/Apple Pay albo gotówką lub kartą w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej.
Co ważne, płatność elektroniczna za zakupy musi zostać wykonana na terenie drogerii Rossmann – zostanie ona potwierdzona komunikatem „Dziękujemy za zakupy! Dokument zakupu znajdziesz w swoim profilu”, który pojawi się na ekranie urządzenia klienta.
Rossmann zastrzega jednak, że funkcja Rossmann GO będzie udostępniana wraz z wprowadzaną stopniowo aktualizacją aplikacji.
Te artykuły mogą Cię zainteresować: