Analitycy Research In Motion właśnie opublikowali wyniki pierwszego dnia sprzedaży tabletu BlackBerry Playbook. Sprzedano prawie 50 tysięcy sztuk tego urządzenia, w tym 25 tysięcy sztuk zamówionych w przedsprzedaży. Według analityków Playbook sprzedaje się lepiej od podobnych produktów konkurencji, ale daleko mu do iPada i iPada 2, które w pierwszym dniu sprzedaży uzyskały wynik odpowiednio 300.000 i 500.000 sprzedanych egzemplarzy.
Research In Motion do końca bieżącego kwartału planuje sprzedać pół miliona tabletów.
O tym, co sądzą internauci o BlackBerry Playbook pisaliśmy w tym poście. 50 tysięcy to nie jest rekord, jednak liczba ta może wkrótce powiększyć się o liczne grono modderów z popularnego serwisu Crackberry.com. Daje to nadzieje na liczne modyfikacje oprogramowania tabletu, które odblokują ukryte możliwości tabletu. Oby tak było!