Revolut ma całkiem bogatą ofertę kart. Klienci mogą nawet otrzymać metalową o wadze 18 gramów z hartowanej stali, a także – oprócz debetowej – uzyskać kredytową. Brytyjski fintech poinformował, że wprowadza kolejną nowość – możliwość personalizacji własnej karty płatniczej.
Revolut daje możliwość zaprojektowania własnej karty
Revolut obsługuje w Polsce ponad milion użytkowników. Od teraz mają oni możliwość zaprojektowania własnej karty. Fintech podkreśla, że personalizacja nie ogranicza się do wyboru gotowego szablonu z bazy – klient sam tworzy projekt, który następnie zostanie naniesiony na kartę.
Spersonalizowana przez samego klienta karta może zawierać tekst, obrazki, emotikony lub/i odręczne szkice. Dzięki temu stworzy on unikalny, niepowtarzalny projekt. Proces projektowania odbywa się bezpośrednio w aplikacji, a po jego zatwierdzeniu jest nanoszony na fizyczną kartę, która następnie trafia do użytkownika.
W przypadku kart metalowych zaprojektowany przez klienta wzór jest grawerowany laserowo, podczas gdy na pozostałych – nadrukowywany. Usługa jest jednak dostępna wyłącznie dla osób, które wybrały płatny plan, tj. Metal, Premium i Plus. Ponadto personalizacja karty kosztuje 13,99 złotych.
Jednocześnie fintech zastrzega, że niektóre wzory mogą nie zostać zaakceptowane, jeżeli stanowią one wyjątek w zakresie treści, które mogą być publikowane na kartach.
Revolut widzi ogromny potencjał w personalizacji kart
Fintech podaje, że rynek spersonalizowanych produktów i usług rośnie na całym świecie, a klienci są skorzy zapłacić więcej za unikatowe produkty. Co więcej, jeżeli doświadczenie korzystania z przedmiotu lub usługi ma osobisty i niepowtarzalny charakter, są oni skłonni korzystać z niego częściej.
Oczekiwania klientów rosną nieprzerwanie, a trend personalizacji ewoluuje w usługach mobilnych w kierunku kastomizacji w czasie rzeczywistym i szybkiej dostawy spersonalizowanego przedmiotu. Nowa odsłona planów płatnych z opcją personalizacji kart to ukłon w stronę aktywnych klientów. Osoby korzystające z planów Plus, Premium i Metal, mogą zawsze liczyć na więcej. Mamy nadzieję, że chętnie skorzystają z nowych możliwości i nadadzą swoim kartom niepowtarzalny charakter.Alan Chang, Chief Revenue Officer w Revolut