Revolut to nowy rodzaj płatności bankowych, który zyskuje na popularności. Również i ja z niego chętnie korzystam, zwłaszcza wtedy, kiedy robię zakupy w chińskich sklepach internetowych. Niestety, usługa właśnie zaliczyła poważną awarię.
Coraz popularniejszy w Polsce bankowy startup ma poważny problem. Na czym on polega? Na początku wygląda wszystko dobrze – użytkownik dokonuje płatności, a pieniądze znikają z konta. Niestety, odbiorca środków nie otrzymuje. Jeden z klientów Revolut chciał zapłacić za hotel w Niemczech używając karty płatniczej. Niestety, kilkaset złotych przepadło, a on musiał zapłacić za usługę jeszcze raz.
O problemie wie sam Revolut. Firma postanowiła powiadomić o tym swoim użytkowników za pomocą różnych dróg – stosowne powiadomienie możemy zobaczyć w aplikacji Revolut, jak i na kontach społecznościowych startupu. Revolut prosi również, aby użytkownicy na razie korzystali z innych metod płatności. Firma twierdzi, że są to drobne problemy techniczne i potwierdza, że utracone środki zostaną klientom zwrócone.
⚠️ We are facing an intermittent issue which is causing some card payments to fail. We are focusing all of our efforts on a fix, and we'll keep you updated every step of the way. In the meantime, please carry an alternative card. We're so sorry for any inconvenience.
— Revolut (@RevolutApp) July 1, 2018
Bohater wcześniej opisanej sytuacji postanowił skontaktować się z działem obsługi klienta. Również i jemu powiedziano, że stracone środki zostaną mu zwrócone. Niestety, nie został poinformowany kiedy konkretnie odzyska pieniądze.
Z tego, co zdążyłem zauważyć, to już niektórzy użytkownicy Revolut mogą znowu cieszyć się działającą usługą. Jeśli chcesz sprawdzić czy również i u Ciebie wszystko jest ok, włącz aplikację Revolut, zaloguj się, a następnie zobacz czy wyświetla Ci się taki komunikat jak poniżej.
POLECAMY RÓWNIEŻ:
Źródło: Money.pl