Samsung jest znany z tego, że nie oszczędza na marketingu. Nie chodzi tylko o to, ile pieniędzy firma przeznacza na reklamę, ale w jaki sposób wykorzystywane są środki. Nie sztuką przecież jest wyrzucić miliony wonów na beznadziejne spoty wideo. Na szczęście Koreańczycy trzymają poziom, o czym można się przekonać, oglądając nowe klipy promujące smartwatch Gear S3.
Samsung Gear S3 jest jednym z najbardziej popularnych smartwatchy nie bez powodu. Jest wytrzymały, może się podobać i posiada sporo funkcji, które doceniają fani ubieralnych gadżetów. Jednak nawet jeśli byłby ósmym cudem świata (o tym czy tak jest możecie dowiedzieć się z naszych krótkich wrażeń po jego prezentacji), to i tak potrzebuje reklamy i kampanii promocyjnych. I tak, Samsung dostarczył kilka nowych spotów, prezentujących ich najlepszy smartwatch.
Pierwszy z nich zabiera Gear S3 na podróż w Andy, gdzie w towarzystwie dziennikarza Pedro Andrade i aktorki o polskobrzmiącym nazwisku Melanie Fronckowiak, zdobywa Machu Piccu. Wycieczka uczestników prowadzi po górskich zboczach na wysokości 4600 metrów nad poziomem morza, co owocuje przyjemnymi ujęciami. W tle przygrywa klimatyczna muzyka. Reklama warta obejrzenia.
Pozostałe dwie skupiają się raczej na współczesnym miejskim życiu i nie mają już takiej „mocy”. Ostatnia powstała przy udziale brytyjskiego aktora i piosenkarza Raleigha Ritchie.
źródło: Samsung Newsroom