Co łączy kampanie reklamowe i warunki atmosferyczne? Szeroko pojęta atrakcyjność, widziana z perspektywy obserwatora. Od niedawna we wspólnym mianowniku znalazło się również miejsce dla jednego z najpopularniejszych prezenterów – Tomasza Zubilewicza. Wszystko za sprawą realizacji niezwykle ciekawego pomysłu, którego podjęły się osoby odpowiedzialne za reklamę gry Death Stranding.
2 grudnia, na oficjalnym profilu facebookowym PlayStation Polska pojawił się film przedstawiający prognozę pogody, prezentowaną przez wspomnianego wyżej Tomasza Zubilewicza. Zapowiedzi zmian aury nie dotyczą jednak Polski, Europy czy Świata a… gry komputerowej Death Stranding, w której warunki meteorologiczne są niezwykle istotne.
Scenariusz gry opowiada bowiem o podróży kuriera, Sama Portera, który przemierza kontynent amerykański w celu uratowania Świata przez czyhającym na niego widmem zagłady. Wyprawę utrudniają mu, między innymi, warunki pogodowe, a w szczególności tak zwane opady temporalne. Powodują one, że wszystko, na co spadną, ulega postarzeniu. Poza odbierającym czas życia opadem należy strzec się różnych innych sił natury, jednak najlepiej opowie o tym sam prezenter:
https://www.facebook.com/PlayStationPolska/videos/688855471523223/
Po prostu czapki z głów
Przed tak ciekawą, kreatywną kampanią, której zadaniem jest zareklamowanie konkretnego produktu, ciężko przejść obojętnie. Osobiście chylę czoła przed pomysłodawcami, ale także samym prezenterem, który świetnie odnalazł się w nietypowej dla siebie roli – informatora o prognozie pogody w grze komputerowej.
Death Stranding to najnowsza produkcja niezwykle szanowanego twórcy gier – Hideo Kojimy Uznana została za jedną najważniejszych, obowiązkowych wręcz propozycji dla graczy w 2019 roku. W procesie tworzenia gry wzięli udział, między innymi, znani aktorzy jak Mads Mikkelsen, Léa Seydoux czy Lindsay Wagner, jednak, jak pokazuje opisywana kampania, to jeszcze nie koniec znanych twarzy w grze i jej materiałach promocyjnych.
Wszystkich ciekawych szczegółów misji, którą przyszło zrealizować Samowi Porterowi, zachęcam do osobistego zapoznania się z produkcją i opowiedzenia swoich wrażeń w komentarzach. Dodam jedynie, że najnowsze dzieło Kojimy dostępne jest wyłącznie na platformie PlayStation 4 i to właśnie posiadanie tej konsoli jest kluczem, by cieszyć się rozgrywką w Death Stranding. Zakupu gry dokonać można poprzez sklep PlayStation Store lub u jednego z partnerów handlowych, w tym Media Expert.
Źródło: informacja prasowa, Sony