Firma OnePlus pojawiła się oficjalnie na polskim rynku w 2015 roku, przy okazji prezentacji modelu OnePlus Two. Urządzenia tej firmy zostały okrzyknięte mianem zabójcy flagowców, a największa wada firmy z dalekiego wschodu właśnie została wyeliminowana.
Wielu polskich klientów chciało zakupić urządzenia z logo OnePlus na obudowie, ale jednocześnie nie chciało ryzykować straty swoich środków. Urządzenia były dostępne w naszym kraju bez żadnego problemu, jednakże usługi gwarancyjne stały pod wielkim znakiem zapytania. Łatwiej było zaufać znanym markom, jak LG, Samsung czy Sony, ponieważ ich punkty serwisowe są dostępne praktycznie w każdym większym mieście w Polsce. Władza koncernu z Państwa Środka zdała sobie z tego sprawę i wyszła swoim fanom naprzeciw. I tak oto od 11 kwietnia 30 europejskich krajów (wśród których znajduje się Polska), mogą korzystać z usług gwarancyjnych firmy OnePlus.
Za naprawę urządzeń na obrębie starego kontynentu odpowiedzialna będzie firma Regenersis, która dobrze znana jest klientom na całym świecie. Obsługuje między innymi produkty spod szyldu HTC, więc doświadczenia w świadczeniu takich usług nie można jej odmówić.
źródło: gsmmaniak, regenersis