Jeszcze do niedawna realme było orientalną marką, o której w Polsce mało kto słyszał. Dziś jest jednak oficjalnie obecna w kraju nad Wisłą i radzi sobie coraz lepiej. Co więcej, ma ona bardzo ambitne plany na naszym rynku.
Kiedyś mało kto znał realme. Dziś już coraz więcej osób
realme to marka z bardzo krótkim stażem na rynku. Jej pierwszy smartfon zadebiutował w Indiach w maju 2018 roku, a więc zaledwie dwa i pół roku temu. Początkowo producent skupiał się wyłącznie na tym kraju, ale z czasem rozszerzył dostępność swoich smart-telefonów o kolejne, a do tego rozbudował ofertę o inne urządzenia, m.in. słuchawki, smartwatch i opaskę sportową.
Przez długi czas w Polsce mało kto znał markę realme. Sukcesywnie się to jednak zmienia, bowiem producent oficjalnie wszedł na polski rynek na początku kwietnia 2020 roku i wprowadza do sprzedaży coraz więcej smartfonów oraz innych urządzeń. Co więcej, właśnie zapowiedział, że ma bardzo ambitne plany w kraju nad Wisłą.
realme rośnie jak na drożdżach i szybko zwiększa sprzedaż smartfonów
W 2019 roku producent sprzedał na całym świecie 25 mln smart-telefonów i odnotował wzrost sprzedaży rok do roku o oszałamiające 808%! Trend wzrostowy nie tylko się utrzymuje, ale też przybiera na sile, bowiem do lipca 2020 roku marka oddała w ręce użytkowników już 40 mln smartfonów. Oznacza to, że tylko w pierwszej połowie baza klientów zwiększyła się aż o 15 mln.
Aktualnie realme jest siódmym największym producentem smartfonów w ujęciu globalnym, a na w sumie dziewięciu rynkach znajduje się w TOP 5 (z czego na czterech nawet w TOP 4, m.in. w Indiach). Produkty tej marki są obecnie dostępne już na 59 rynkach na całym świecie.
Jak twierdzi producent, ten robiący wrażenie sukces udało się odnieść m.in. dzięki silnemu, młodemu i międzynarodowemu zespołowi, w którym średnia wieku wynosi zaledwie… 29 lat. Udowodnił on siłę młodości na konkurencyjnym rynku.
realme ma bardzo ambitne plany, również w samej Polsce
Celem producenta jest sprzedanie aż 100 mln smartfonów w ciągu trzech lat i stanie się jedną z pięciu największych marek w kraju nad Wisłą. Jest to jak najbardziej możliwe, bowiem (przynajmniej według deklaracji) zyskuje ona coraz większą popularność w Polsce, a klienci darzą ją zaufaniem.
Aktualnie w naszym kraju dostępnych jest siedem modeli smartfonów, które można kupić w oficjalnym sklepie internetowym producenta i kilku renomowanych sieciach sprzedaży. Ponadto marka planuje nawiązać współpracę z „kluczowymi operatorami” w Polsce, co powinno jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż, bowiem wiele osób kupuje nowe smart-telefony wraz z umową.