Gry
Beeater
Typ tej gry jest dość znany – należy rosnąć i się rozwijać, nie pozwalając przy tym, by inni użyli nas do własnego rozwoju. W tym celu należy stawać na drodze osobników od siebie mniejszych, a unikać tych większych. Gra potrafi wciągnąć, jeżeli już opanujemy podstawowe zasady. Aplikacja wykorzystuje tylko dotykowy ekran, także o wsparciu dla obrotowego pierścienia możemy zapomnieć (i tak nie wyobrażam sobie jej zastosowania). Sam interfejs nie został niestety dopasowany do okrągłego ekranu, co można zauważyć na górnych i bocznych krawędziach wyświetlanego obrazu.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | NIE | NIE | NIE | NIE | [wiele_ocen ocena=”7,0″] |
Colora
Gra, która sprawdza umiejętności zapamiętywania odpowiednich sekwencji. Ekran podzielony jest na cztery równe części, każda w innym kolorze. Następnie aplikacja podświetla kilka ćwiartek w odpowiedniej kolejności. Naszym zadaniem jest powtórzyć sekwencję bez żadnej pomyłki. Jeżeli nam się uda, otrzymamy kolejny zestaw kombinacji. Jeżeli nie, gra się kończy. Niestety nie odnajdziemy tutaj żadnego systemu rankingu ani nawet zapisu najlepszego wyniku, co automatycznie zmniejsza chęć zmierzenia się z wyzwaniem.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | NIE | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”6,5″] |
CubeRunner
Odmiana gry, która swojego czasu była dość popularna na smartfony i tablety. Zapewnia rozgrywkę 3D, w której naszym zadaniem jest przemieszczanie się naprzód w tunelu. Po drodze możemy napotkać sześciany , które należy omijać – trzy kolizje z nimi kończą zabawę. Do zmiany kierunku wykorzystywane są czujniki wychylenia, które jednak niekoniecznie są dobrze interpretowane na zegarku. Co więcej, wymaga to od nas dość niewygodnego ułożenia całej ręki, które szybko może zakończyć się bólem mięśni. No cóż, zawsze pozostaje opcja gry na Gear S2 po uprzednim zdjęciu go z nadgarstka.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
4,97 zł | NIE | NIE | NIE | NIE | [wiele_ocen ocena=”4,0″] |
Doodle War
Jest to naprawdę prosta gra o podstawowych zasadach. Cała rozgrywka polega na poruszaniu pierścienia bądź przesuwaniu palcem po ekranie. Co to powoduje? Nasz główny „bohater”, czyli rakieta, którą ktoś chyba zabrał z kolorowanek dla dzieci, przesuwa się w prawo bądź w lewo. Automatycznie pojazd również wystrzeliwuje przed siebie – czyli w górę ekranu – pociski, które najlepiej, by trafiły w naszych wrogów. Gra sprowadza się zatem do przesuwania rakiety w taki sposób, by niszczyła wrogie jednostki, a dodatkowo nie otrzymywała obrażeń z ich strzałów bądź bezpośredniego uderzenia. Na górze ekranu odnajdziemy pasek żywotności pojazdu, jak i uzyskany wynik. Nie odnajdziemy tutaj żadnych bonusów czy dodatkowej broni.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | TAK | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”7,5″] |
Finding Color Game
Brat Finding Color Game (ten sam deweloper). Interfejs został dostosowany do ekranu Gear S2 i dzieli go na 4 obszary (podobnie jak w Colora). Sama rozgrywka polega na dotknięciu najjaśniejszej ćwiartki ekranu. Brzmi prosto? Bo takie jest. Przynajmniej do momentu, kiedy na reakcję mamy dosłownie setne sekundy. Przy podłączeniu słuchawek Bluetooth usłyszymy również pojedyncze melodie, które przypominają te z gry Mario Bros.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
3,52 zł | NIE | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”6,0″] |
Firefly
Gra w pewnym stopniu logiczna, która wymaga pewnej analizy aktualnej sytuacji. Po ekranie przemieszczać się będą małe kulki, które – jak sugeruje nazwa – to świetliki. Naszym zadaniem jest zagonić jak największą ilość do światła, gdzie będą się one… spalać. Tak, to brutalna gra. Pamiętajmy o tym, zanim damy dzieciom do zabawy ;-).
Na każdym etapie możemy stworzyć jedną startową kulę światła. Po chwili ona znika i – jeżeli żadnej takiej już nie ma na mapie – etap się kończy. Cała zabawa polega na tym, by w tym czasie jak najwięcej zielonych obietków wpadło w naszą pułapkę. Wówczas one też zamieniają się w białe kule i uderzenie w nie zamienia kolejne. Taka reakcja łańcuchowa.
Na każdym poziomie otrzymujemy inną wymaganą ilość minimalną przekształconych świetlików. Jeżeli przekroczymy tę liczbę, przechodzimy dalej. W późniejszych etapach pojawiają się też inne odmiany kulek, które zwiększają promień rażenia. Ogólnie gra potrafi wciągnąć na dłużej.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | NIE | NIE | NIE | NIE | [wiele_ocen ocena=”7,5″] |
Gear Pong
Mobilna wersja klasycznego Ponga. Grać można oczywiście tylko z wirtualnym przeciwnikiem. Sama rozgrywka jest trudna. Bardzo trudna. Tak naprawdę dotrwanie do czwartego odbicia jest prawie niemożliwe. Zwłaszcza, że gra nie została dostosowana do okrągłego ekranu i nie wszystko się na nim mieści. Wygranie okazało się dla mnie niemożliwe, ale to po części dlatego, że gra zupełnie nie zachęciła mnie do dalszej rozgrywki. Zazwyczaj całość polega na odbiciu piłeczki, by szybko poleciała do przeciwnika, który ją odbije. Wówczas mamy 50/50 szans, że wygramy – jeżeli odbijemy, punkt zapewniony dla nas, bo przeciwnik nigdy nie daje rady. Jeżeli przeleci koło nas… Wiadomo, punkt dla przeciwnika. Zero dłuższej rozgrywki.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | TAK | NIE | NIE | NIE | [wiele_ocen ocena=”4,0″] |
Invaders S2
Mobilna wersja na zegarki klasycznej gierki typu arcade. Niektórym pewnie zakręci się łezka w oku. Gra polega na zestrzeleniu wszystkich przeciwników zanim ci dotrą na dół ekranu. Do sterowania naszym statkiem używać będziemy obrotowego pierścienia, który automatycznie wystrzeliwuje również pocisk przy każdym przeskoku. Strzelić można również poprzez dotknięcie ekranu. Pierwsza opcja niestety nie zawsze jest dobrym pomysłem – w danej chwili tylko jeden pocisk może znajdować się na wyświetlaczu. To oznacza, że po ruchu i chybionym strzale musimy poczekać przed oddaniem kolejnego. Niemniej gierka przyjemna na zajęcie w wolnej chwili.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
3,99 zł | TAK | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”8,0″] |
Lubberly Bird
Smartwatchowa wersja popularnej gry Flappy Bird. Całość polega na stukaniu w ekran – przy każdym tapnięciu ptaszek podskakuje w locie do góry. Jeżeli nic nie będziemy robić, zacznie opadać na dół. Naszym zadaniem jest przeprowadzenie go pomiędzy rurami, żywcem wyciągniętymi z gry Mario Bros. Jeżeli uderzymy w którąkolwiek z nich – przegrywamy. Gra się mało wygodnie. Po pierwsze, jest to kwestia potrzeby uderzania w ekran, i to dość częstego, przez co zasłaniamy sobie kolejne przeszkody. Po drugie, brak wsparcia dla obrotowego pierścienia. Po trzecie, brak wsparcia dla okrągłego ekranu, co może przeszkadzać przy dłuższej rozgrywce.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | NIE | NIE | NIE | NIE | [wiele_ocen ocena=”4,0″] |
SlickBall
Prosta i banalna, to pierwsze skojarzenia, jakie przychodzą na myśl podczas rozgrywki. Cały mechanizm polega na „tapnięciu”, czyli stuknięciu palem w ekran w odpowiednim momencie. Kiedy następuje? Gdy zielone kółko, które kręci się dookoła po trasie okręgu, znajdzie się w odpowiedniej pozycji. Jeżeli się spóźnimy bądź pospieszymy – przegrana. Z każdym poprawnym stuknięciem ruch koła jest przyspieszany. Niestety łatwo stuknąć minimalnie dalej na ekranie, niż jest to wymagane, co powoduje zakończeniem rozgrywki. Jest to niestety spore niedopatrzenie ze strony dewelopera i może bardzo utrudnić rozgrywkę.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
darmowe | NIE | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”4,5″] |
Snake
Aplikacja to tak naprawdę klasyczny snake. Jeżeli ktoś nie zna – należy poruszać się wężem po mapie i zbierać pokarm, uważając przy tym na ściany oraz własne ciało. Uderzenie w którekolwiek powoduje natychmiastową porażkę. Gra wspiera zarówno ekran dotykowy, jak i obrotowy pierścień. Przy tej drugiej warto jednak uważać, zwłaszcza podczas wykonywania gwałtownych manewrów – łatwo wykonać o jeden przeskok za dużo i uderzyć we własny ogon. Snake został w pełni dopasowany do okrągłego ekranu. Gra zapisuje najlepszy wynik i pokazuje go na górze ekranu wraz z aktualnym.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
3,83 zł | TAK | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”7,0″] |
SpaceWar
Gra bardzo, ale to bardzo podobna do Doodle War. Jednak kilka znaczących różnic jest. Przede wszystkim graficznie – tutaj jakość elementów jest na wyższym poziomie. Sama gra wygląda jak faktycznie tytuł akcji, a nie bajka dla dziecka. Dodatkowo wraz z rozwojem rozgrywki możemy zdobywać różne bonusy, jak szybsze strzelanie, inny sposób rozchodzenia się pocisków czy też bariera ochronna. Również przeciwnicy są bardziej zróżnicowani, częściej sami w nas strzelają oraz wykonują inne manewry. Bardzo przyjemna gra, która dodatkowo została dopasowana do okrągłego ekranu.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
3,95 | TAK | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”8,5″] |
True Color Game
Brat Finding Color Game (ten sam deweloper). Gierka raczej nie jest skierowana do daltonistów – trzeba tutaj rozpoznawać kolory. Chociaż z drugiej strony, kolor, którego poszukujemy, wyświetlany jest na środku ekranu, zatem porównać jest do czego. Interfejs został dostosowany do ekranu Gear S2 i dzieli go na 4 obszary (podobnie jak w Colora). Sama rozgrywka polega na dotknięciu odpowiedniego koloru przed upływem czasu. Który jest tym prawidłowym? Gra wyświetla go na samym środku w centralnym kółku. Zatem klikamy na kolor mu odpowiadający i zdobywamy kolejne punkty. Nic specjalnie skomplikowanego, chociaż może pomóc w wypełnieniu wolnego czasu. Przy podłączeniu słuchawek Bluetooth usłyszymy również pojedyncze melodie, które przypominają te z gry Mario Bros.
Cena | Wsparcie dla obrotowego pierścienia | Wymaga telefonu | Wymaga aktywnego łącza internetowego | Interfejs graficzny dla S2 | Podsumowanie |
---|---|---|---|---|---|
2,99 zł | NIE | NIE | NIE | TAK | [wiele_ocen ocena=”7,0″] |
Spis treści:
1. Wstęp i kilka luźnych uwag
2. Społecznościowe
3. Zdrowie
4. Podróżowanie
5. Narzędzia
6. Gry
7. Organizacyjne
8. Media i informacje
9. Użytkowanie na co dzień
10. Podsumowanie i spis wszystkich aplikacji