Program wymiany Galaxy Note7 – szczegółowe informacje

Samsung Galaxy Note 7 (fot. Tabletowo.pl)

Z każdym dniem dochodzą do nas kolejne informacje dotyczące akcji związanej z problemami Samsunga z bateriami w Galaxy Note7. Od jakiegoś czasu wiemy już, że sprawa jest producentowi znana i nie zamierza jej bagatelizować. Wczoraj Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Polska, poinformował, że każdy klient może liczyć na wymianę swojego egzemplarza Note7 na nowy. Dziś poznaliśmy kolejne szczegóły w tej sprawie.

Okazuje się, że każdy, kto kupił Note’a 7 w Polsce, może skorzystać z jednej z dwóch opcji wymiany swojego urządzenia na nowy. Pierwszą z nich jest możliwość otrzymania nowego egzemplarza Note7, oczywiście już pozbawionego problemów, przez które cała akcja w ogóle ma miejsce. Wymiana będzie dokonywana „w najszybszym możliwym terminie”, ale nie wcześniej niż 19 września.

Drugą opcją jest natomiast otrzymanie nowego Samsunga Galaxy S7 edge plus różnicy w cenie pomiędzy Note7 a S7 edge. Nie będzie to jednak zwrot w gotówce, a w voucherze do wykorzystania na zakup produktów lub akcesoriów Samsunga w salonach Brand Store. Wymiana ta będzie możliwa już od 12 września.

Co prawda problem z bateriami w Galaxy Note7 dotyczy niewielkiego odsetka użytkowników (zwłaszcza w Polsce, bo przecież u nas nie wystartowała nawet sprzedaż właściwa), ale nie warto bagatelizować sprawy. Jeśli jesteście użytkownikami tego produktu skierujcie się do autoryzowanego serwisu (lista dostępna tutaj) lub skontaktujcie się w tej sprawie z infolinią 801 672 678 bądź 22 607 93 33.

Jak czytamy na stronie Samsunga, program obejmuje wszystkie Galaxy Note7, zakupione w przedsprzedaży i dostarczone do klientów przez autoryzowanych sprzedawców do dnia 19.09.2016.

źródło: Samsung

Exit mobile version