Lenovo Premium Care – naprawa w 5 dni, albo… naprawa plus zwrot pełnej kwoty zakupu

Producenci mogą walczyć o klienta świetną specyfikacją techniczną swoich urządzeń, nienagannym wykonaniem lub na przykład atrakcyjną ceną. Ważnym argumentem może być również wsparcie posprzedażowe. Lenovo wprowadzając program Premium Care z pewnością wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników.

Sytuacja, w której musimy pozbyć się swojego sprzętu i oddać go w ręce serwisantów z pewnością nie jest komfortowa. Zazwyczaj trwa to od kilku do kilkunastu dni. A co w przypadku, kiedy w miarę szybka naprawa nie będzie możliwa na przykład ze względu na brak części zamiennych? Nic przyjemnego. Korzystając z Lenovo Premium Care takie koszmary można przepędzić już na starcie.

Firma wprowadziła usługę gwarancyjną w nowej formie dla posiadaczy urządzeń z dwóch flagowych linii – Yoga i Legion. Producent zobowiązuje się, że naprawę gwarancyjną wykona w przeciągu maksymalnie 5 dni roboczych. A co, jeżeli się nie uda?

Użytkownik, który będzie czekał na swoje urządzenie przez dłuższy czas, może liczyć na odszkodowanie – i to nie byle jakie. Mowa bowiem o zwrocie pełnej kwoty wydanej na zakup sprzętu. Wydaje się, że to powinna być wystarczająca zachęta dla serwisantów, aby pospieszyć się z naprawą.

To nie wszystko. Oprócz tego, że Lenovo wypłaci odszkodowanie, do użytkownika wróci również naprawiony sprzęt. Z punktu widzenia klientów – program powinien być więcej niż zachęcający. Lenovo musi czuć się naprawdę silne, jeżeli chodzi o swoje usługi serwisowe, poprzeczka jest bowiem zawieszona dosyć wysoko.

Promocja obejmuje następujące modele:

Laptopy:

  • Yoga 500/510/520/530
  • Yoga 700/710/720/730
  • Yoga 900/900s/910/920
  • Legion Y520/Y720/Y530/Y730

Destkopy:

  • Legion Y520T/Y720T/Y920T/T530/T730

Komputery Cube:

  • Y720 Cube/C530/C730

Gwarancja jest realizowana w systemie door-to-door. Kurier odbierze więc od Was urządzenie, a po naprawie dostarczy Wam sprzęt do domu. Okres 5 dni będzie liczony od pierwszego dnia po odebraniu przesyłki przez kuriera do pierwszej zarejestrowanej próby dostarczenia. Jeżeli więc sprzęt zostanie od Was odebrany w poniedziałek, czas zaczyna biec od wtorku.

W akcji udział może wziąć każdy, kto zakupi nowe urządzenie z listy i zarejestruje je na stronie www.lenovopremiumcare.pl. Trzeba to zrobić do 31 grudnia 2019 roku. Jest to bowiem ostatni dzień trwania promocji. Więcej szczegółów znajdziecie na powyższej stronie i w regulaminie.

Źródło: informacja prasowa