Firma Prestigio jest jedną z najlepiej radzących sobie na polskim rynku tabletów. Ale nie tylko w naszym kraju może się pochwalić świetnymi wynikami sprzedażowymi. Niech świadczą o tym trzy miliony sprzedanych tabletów Prestigio na całym świecie.
O pierwszym milionie Prestigio informowało w maju 2013 roku. Ledwie kilka miesięcy później, bo już we wrześniu tego samego roku, liczba ta wzrosła do dwóch milionów. Na kolejny krok milowy i wzrost nie trzeba było długo czekać. Kolejny milion, będący trzecim w historii marki, pękł właśnie teraz.
Trzymilionowym tabletem był Prestigio Multipad 7 Ultra+ i został sprzedany w Kazachstanie.
Na koniec interesujące dane od Prestigio:
Wzrost sprzedaży tabletów Prestigio jest pięciokrotnie większy, niż tendencja wzrostowa całego segmentu rynku, która w 2013 wynosiła 29.8% rok do roku 2012 (źródło: Digitimes Report, January 2014). Z kolei najnowsze analizy firmy GfK dają marce Prestigio pozycję lidera rynku tabletów w wielu krajach regionu CEE – Kazachstanie, Chorwacji, Litwie, Rosji, Serbii, Słowacji i Polsce.
Niestety, nie ujawniono ile tabletów Prestigio sprzedało wyłącznie w Polsce.