Apple ogłosiło, że ze sklepu AppStore pobrano już ponad 15 miliardów aplikacji. Dokonało tego 200 milionów użytkowników iPhone’ów, iPodów touch oraz iPadów, którzy mieli do wyboru 425 000 programów, w tym 100 000 kompatybilnych z tabletem sygnowanym logo nadgryzionego jabłka.
Gigant z Cupertino wypłacił programistom 2.5 miliarda amerykańskich dolarów („zielonych”). Philip Schiller, starszy wiceprezes do spraw globalnego marketingu w firmie Apple, skomentował to wydarzenie następującymi słowami:
In just three years, the revolutionary App Store has grown to become the most exciting and successful software marketplace the world has ever seen.
W zaledwie trzy lata niezwykły AppStore stał się najpopularniejszym i odnoszącym największe sukcesy sklepem z oprogramowanie na świecie.
Ogromny, gęsty cień w kształcie nadgryzionego jabłka padł na konkurencję. Czy podobnie rekordowymi osiągnięciami mogą pochwalić się sklepy Android Market, Amazon AppStore, AppWorld, WebOS?