Choć przyglądając się testom wytrzymałościowym LG G6, na pewno nie można zaliczyć tego smartfonu do segmentu urządzeń pancernych, to trzeba przyznać, że LG w tym roku się postarało i przynajmniej teoretycznie, ich flagowiec jest bardziej przygotowany „do życia”, niż jego poprzednik. Ukazuje to dość zabawny filmik, którego bohaterami są LG G6, przepuszczane przez maszynę Rube Goldberga.
Rube Golberg był amerykańskim rysownikiem i wynalazcą. To jego nazwiskiem określamy dziś rozbudowane urządzenie lub serię mechanizmów działających na zasadzie domina, które w złożony sposób wykonują bardzo proste czynności. Ostateczny efekt można by było osiągnąć jednym prostym gestem.
Golberg rysując na swoich ilustracjach pomysłowo powiązane ze sobą urządzenia i sprzęty gospodarstwa domowego, ukazywał, że ludzie często wkładają sporo wysiłku w dążeniu do celu, który można by osiągnąć, idąc po linii najmniejszego oporu. Słowem: lubimy sobie komplikować życie.
https://youtu.be/njgqb5SpeGs
LG poszło tym tropem i na swojej reklamie umieściło kilkanaście sztuk LG G6, które przechodzą różne zabawne próby. Przy okazji producent podkreśla poszczególne funkcje telefonu. Firma chwali się wodoodpornością flagowca, jego niewrażliwością na kurz, upadek czy temperatury pojawiające się podczas ładowania baterii.
To jedna z tych reklam, która pozwala się obejrzeć od początku do końca i nie nudzi. Choć LG na pewno nie wyda w tym roku na marketing takich pieniędzy, jak Samsung, to akurat ten klip był moim zdaniem wart zainwestowanych środków :)
LG G6 jest już u nas testowany. Jeśli macie pytania, pozostawcie je pod tym wpisem.
źródło: LG Mobile