fot. Pexels

Plus wprowadza do sprzedaży dwie nowe usługi serwisowe dla swoich klientów

Elektronika jest zawodna i nigdy nie ma 100% pewności, że będzie służyła bezproblemowo przez cały okres użytkowania. Dobrym pomysłem może być więc skorzystanie z dodatkowej ochrony, a taką właśnie wprowadza do sprzedaży Plus. Klienci będą mogli wybrać jeden z dwóch pakietów.

Plus – Serwis Urządzenia SIM (cennik)

Jest to usługa, dedykowana używanym smartfonom, niezależnie od tego, czy zostały one kupione w Plusie, czy w innym kanale dystrybucji. Warunkiem skorzystania z tej oferty jest jednak to, że urządzenie, które ma być objęte ochroną serwisową, nie może być uszkodzone.

Usługa Serwis Urządzenia SIM dostępna jest w sieci Plus bez dodatkowych opłat w ramach wybranych ofert na okres 24 miesięcy z abonamentem już od 40 złotych miesięcznie.

Plus – Serwis Urządzenia Premium (cennik)

Jak wynika z badań, na które powołuje się operator, najczęściej smartfon ulega uszkodzeniu w ciągu 10 tygodni od jego zakupu, a aż 40% użytkowników nie decyduje się na naprawę wyświetlacza ze względu na wysokie koszty i korzysta z uszkodzonego telefonu.

Serwis Urządzenia Premium pozwoli użytkownikom spać spokojnie, ponieważ usługa ta gwarantuje naprawę wszelkich uszkodzeń mechanicznych w trybie priorytetowym w autoryzowanych serwisach, a także urządzenie zastępcze na czas usuwania usterki. Co ważne, sprzęt zostanie naprawiony bez względu na to, jak doszło do jego uszkodzenia (nawet wskutek zalania wodą).

Samsung Galaxy S7 Edge Plus logo
fot. Tabletowo.pl

Usługa dostępna jest w momencie zakupu sprzętu na raty w sieci Plus w ramach specjalnego planu z abonamentem w wysokości 20 złotych miesięcznie. Operator umożliwia objęcie ochroną zarówno smartfony, jak i tablety, smartwatche oraz laptopy, a nawet i telewizory.

Usługa Serwis Urządzenia Premium gwarantuje jedną naprawę rocznie w maksymalnej kwocie wartości urządzenia. W przypadku, gdy nie będzie ona możliwa, w ciągu 7 dni klient dostanie możliwość wymienienia go na nówkę sztukę.

Usługi Serwis Urządzenia SIM i Serwis Urządzenia Premium zostały udostępnione we współpracy z Digital Care. Sprzęt odbierany jest od klienta, a później wysyłany z powrotem do niego za pośrednictwem kuriera. W przypadku serwisu telewizora, naprawa może zostać zrealizowana w miejscu wskazanym przez klienta (oczywiście z zachowaniem najwyższych standardów sanitarnych).