Payback
(źródło: Payback)

PAYBACK zyska nowego, dużego i znanego partnera

Program PAYBACK nieustannie się zmienia, ale nie wszystkie zmiany są przyjmowane z radością przez uczestników tego programu. Tym razem mamy jednak dla nich bardzo dobrą wiadomość, ponieważ zyska on nowego partnera, dzięki czemu będzie można zbierać punkty w znanej sieci sklepów.

Nowy partner PAYBACK

Uczestnicy tego programu lojalnościowego mogą zbierać punkty w wielu różnych sklepach, przede wszystkim internetowych, gdyż lista stacjonarnych jest bardzo krótka – znajdują się na niej m.in. stacje BP, drogerie dm, Multikino i markety PSB Mrówka. Do niedawna był na niej również Kaufland, lecz przestał być on partnerem PAYBACKA w 2023 roku – od początku marca bieżącego roku Kaufland ma swój własny program lojanościowy, Kaufland Card.

Kaufland to już kolejna sieć marketów, która współpracowała z PAYBACKIEM i się z nim „rozstała”. Być może pamiętacie, że kiedyś partnerem tego programu lojalnościowego był Real (do 2015 roku), którego (nie wszystkie) markety przejął Auchan (który ma swój program o nazwie Skarbonka). Puls Biznesu donosi, że już wkrótce PAYBACK zyska nowego partnera tego pokroju.

Będzie nim… Carrefour, czyli francuska sieć supermarketów, która sukcesywnie umacnia swoją pozycję w Polsce. Co ciekawe, Carrefour współpracuje już z PAYBACKIEM we Włoszech, a Polska będzie kolejnym rynkiem, na którym klienci będą mogli zbierać punkty w tym programie lojalnościowym podczas zakupów.

Od kiedy będzie można zbierać punkty PAYBACK w sklepach Carrefour?

Robert Stupak, członek zarządu oraz dyrektor marketingu, digitalu, e-commerce i IT w Carrefour Polska, w rozmowie z Pulsem Biznesu, powiedział, że start wspólnego programu zaplanowany jest na połowę 2024 roku, a jego celem jest zwiększenie lojalności klientów – według prognoz w 2026 roku powracający klienci mają odpowiadać za aż 60% dochodu Carrefoura.

Dla porównania, obecnie odsetek ten wynosi ~40%, bo warto tutaj wspomnieć, że Carrefour ma już swój program lojalnościowy o nazwie Rodzinka oraz aplikację, w której można m.in. aktywować kupony rabatowe na wybrane produkty i uzyskać kupony zniżkowe na zakupy. Zapytaliśmy polski oddział Carrefoura, czy w związku z podjęciem współpracy z PAYBACK zostanie on zlikwidowany – gdy otrzymamy odpowiedź, dodamy ją do artykułu.