Smartfony są niestety (za) bardzo podatne na różne uszkodzenia. Większość użytkowników ogranicza się do zakupu etui i folii lub szkła hartowanego na ekran, które mają uchronić urządzenie od różnych zdarzeń losowych. Są również i tacy, który czują się bezpieczniej, jeśli wykupią dodatkowe ubezpieczenie. Do takich właśnie osób skierowana jest oferta OnePlusa.
Na początek warto zaznaczyć, że dotyczy ona tylko nowych klientów, którzy zdecydują się na zakup jednego ze smartfonów z portfolio producenta – OnePlus 2 lub OnePlus X. Obecni posiadacze pierwszego z nich, a także OnePlus One nie mogą skorzystać z poniższej oferty.
Program ubezpieczeniowy On-Guard by simplesurance for Europe dostępny jest w dwóch wariantach: 39,99 euro za 12 miesięcy lub 64,99 euro za 24 miesiące ochrony. Obie opcje oferują natomiast dokładnie to samo, czyli pokrycie kosztów naprawy szkody, wynikającej z przypadkowego uszkodzenia lub zalania. Jak zapewnia producent, proces zgłaszania usterki nie nastręczy posiadaczowi smartfona żadnych zmartwień, a gwarancja obejmuje zasięgiem cały świat.
Co ciekawe, (podobno) OnePlus nie robi tego dla pieniędzy, a po to, by zapewnić klientom jak największe wsparcie, najchętniej zbliżone do ideału. Nie chce też „po prostu” wypuszczać nowych produktów, tylko wzbogacać całkowite doświadczenia swoich klientów, czyli tzw. user experience. Dlatego producentowi tak zależy, aby dostarczyć użytkownikom jak najlepsze rozwiązania, które pozwolą im w pełni cieszyć się z posiadanych urządzeń.
Nie mnie oceniać, gdzie leży prawda i czy OnePlus robi to dla pieniędzy, czy naprawdę w służbie klientowi. Prawda jest taka, że nie jest to nic nowego, bo wykupić ochronę swoich sprzętów można już od dawna i większość sklepów oraz firm ubezpieczeniowych takie coś oferuje.
Źródło: OnePlus