Przed premierą OnePlus 6 mnóstwo osób zadeklarowało, że nie kupi tego smartfona przez wycięcie w górnej części ekranu. Nie przeszkodziło to jednak temu modelowi stać się najlepiej sprzedającym się urządzeniem w historii tej marki.
OnePlus poinformował dziś, że w ciągu 22 dni sprzedano ponad 1 milion egzemplarzy OnePlus 6. Jest to nowy rekord, bowiem do tej pory żaden smartfon tej marki nie sprzedawał się tak dobrze. Dla porównania, OnePlus 5 i OnePlus 5T potrzebowały aż trzech miesięcy, aby dobić do miliona sprzedanych sztuk! To ogromny skok i nic dziwnego, że producent się tym chwali.
Co więcej, w samych tylko Stanach Zjednoczonych sprzedaż w 2017 roku zwiększyła się aż o 139% w porównaniu z 2016 rokiem. Jest to spore osiągnięcie, biorąc pod uwagę fakt, że USA jest trzecim największym rynkiem zbytu dla smartfonów. O bezapelacyjnym sukcesie OnePlus 6 świadczy również to, że OnePlus 6 Silk White za pierwszym razem wyprzedał się w mniej niż 24 godziny. Wersja ta ponownie trafiła do oferty 12 czerwca i cały czas jest jeszcze dostępna, choć to nadal limitowana edycja.
Żeby było śmieszniej, OnePlus 6 jest najdroższym z dotychczasowych smartfonów OnePlusa. Konfiguracja 6 GB/64 GB kosztuje 519 euro, 8 GB/128 GB 569 euro, a 8 GB/256 GB 619 euro (ta ostatnia nie jest już dostępna, przynajmniej na polskiej stronie producenta). Ogromna popularność najnowszego modelu może wynikać jednak z faktu, że obecnie jest to już rozpoznawalna marka, a jej urządzenia dostępne są również u innych dystrybutorów, co znacznie ułatwia dotarcie do potencjalnych klientów.
Sukces OnePlus 6 powinien cieszyć wszystkich, nie tylko producenta, bowiem dzięki temu firma ma fundusze, aby się rozwijać. Bez wątpienia motywować ją do tego będzie również stale rosnące grono użytkowników. Bo wszyscy wiedzą, jak kończą przedsiębiorstwa, które mają ambitne plany, ale nie są w stanie się przebić do świadomości potencjalnych klientów (vide Essential Phone).
Źródło: OnePlus przez Android Police