Większość marek do promocji swoich produktów zatrudnia (mniej lub bardziej) znane osoby: Huawei Leo Messiego, Roberta Lewandowskiego i Jarosława Kuźniara, Nubia Cristiano Ronaldo, a Honor Brooklyna Beckhama. ZTE również postanowiło się wspomóc. Omenaa Mensah będzie promowała Blade V7 Lite.
Gdyby ktoś nie wiedział, kim jest Omenaa Mensah, to tak przedstawia ją ZTE:
Oryginalna i charyzmatyczna osobowość telewizyjna. Nie tylko kobieta mediów, ale także businesswoman. Osoba o wielkim sercu, która od lat angażuje się w różne akcje charytatywne. Założycielka Fundacji Omenaa Foundation, dziś w nowej roli – ambasadorki kampanii ZTE promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite.
Współpraca z Omeną Mensah ma jednak na celu nie tylko wspomóc sprzedaż ww. modelu. ZTE zamierza umacniać swoją pozycję na polskim rynku i zwiększyć świadomość marki wśród konsumentów. Swoje produkty określa mianem Affordable Premium i chce, żeby tak samo postrzegali ją klienci.
Uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach – Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE Poland
Przy okazji nie można nie przypomnieć specyfikacji Blade V7 Lite:
- 5-calowy wyświetlacz IPS o rozdzielczości HD (720×1280),
- czterordzeniowy procesor MediaTek MT6735P 1,0 GHz z układem graficznym Mali-T720,
- 1GB RAM,
- 8GB pamięci wewnętrznej,
- obsługa kart microSD do 32GB,
- aparat główny 8 Mpix z autofokusem i pojedynczą diodą doświetlającą,
- kamerka 5 Mpix na przodzie z pojedynczą diodą doświetlającą,
- Bluetooth 4.0,
- Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac,
- LTE,
- GPS z A-GPS,
- Dual SIM,
- czytnik linii papilarnych na pleckach,
- akumulator o pojemności 2500 mAh,
- system operacyjny Android 6.0 Marshmallow.
Źródło: informacja prasowa