Firma Uber raczej nie narzeka na brak zainteresowania w kraju nad Wisłą. Nic zatem dziwnego, że sukcesywnie wprowadza kolejne rozwiązania w Polsce. Niebawem klienci będą mogli skorzystać z usługi Connect.
Uber Connect – wysyłanie przesyłek z poziomu aplikacji
Pierwsza nowość nazywa się Uber Connect i została już sprawdzona w ponad 25 miastach. Dobre przyjęcie, a także pozytywne opinie z pewnością przyczyniły się do podjęcia decyzji o rozszerzeniu usługi dostarczania paczek o kolejne lokalizacje. Warto zaznaczyć, że wśród miast znalazła się również Warszawa.
Niestety, nie poznaliśmy kluczowej informacji, która może przesądzić o popularności nowej usługi. Firma nie podała bowiem cen, aczkolwiek patrząc na inne usługi świadczone przez Ubera, należy spodziewać się atrakcyjnej oferty. Niekoniecznie najlepszej na rynku, ale z pewnością konkurencyjnej. Termin wdrożenia także nie został jeszcze ujawniony.
Uber Reserve – planowanie podróży z wyprzedzeniem
Interesującą opcją wydaje się być Uber Reserve, czyli możliwość znacznie wcześniejszego rezerwowania przejazdów. W założeniach powinno to pomóc w lepszym rozplanowaniu różnych wyjazdów, a nawet imprez. W końcu będziemy mieli większą pewność, że trafimy na sprawdzonego kierowcę w sytuacji, w której będzie on potrzebny.
Jak zwraca uwagę serwis wirtualnemedia.pl, użytkownicy będą mogli skorzystać z opcji zamówienia przejazdu nawet z 30-dniowym wyprzedzeniem. Dodatkowo pojawi się możliwość wybrania dłuższego czasu oczekiwania przez kierowcę.
Początkowo opcja zostanie sprawdzona na amerykańskim rynku. Jeśli testy zostaną zakończone z zadowalającymi wynikami, to najpewniej dalszym krokiem będzie rozszerzenie dostępności. Wówczas jak najbardziej należy oczekiwać Reserve w Polsce.
To nie koniec nowości
Kolejne zmiany skierowane są do osób korzystających z możliwości zamawiania jedzenia. Najpewniej zadowolone będą również restauracje, które wkrótce zaczną powracać do normalnego funkcjonowania.
W aplikacji Uber Eats pojawią się następujące opcje: zamawianie posiłków z wyprzedzeniem z zamkniętych restauracji, dodawanie produktów z różnych miejsc i widok kilku koszyków jednocześnie (również w przypadku sklepów), a także rekomendowanie podczas przejazdu samochodem restauracji, w których można odebrać posiłek na wynos.
Podobnie jak w przypadku rozwiązania Reserve, program pilotażowy wystartuje na amerykańskim rynku, a następnie zostanie rozszerzony o kolejne kraje.