Od czasu do czasu operatorzy odświeżają nieco swoje oferty, co przekuwa się (choć nie zawsze) na jaśniejsze zasady, które pomagają klientom podjąć decyzje dotyczące tego, z jakich usług chcieliby korzystać. Od kilku miesięcy Virgin Mobile daje swoim klientom wybór: pre-paid lub abonament. Do tej drugiej opcji przygotowano teraz nowe plany taryfowe.
Virgin Mobile stara się, żeby jego oferta była prosta i przejrzysta. Nowe Plany cechuje kilka rzeczy wspólnych:
- brak okresu zobowiązania – jesteśmy „na abonamencie” tyle, ile nam to odpowiada, umowę można wypowiedzieć w każdym momencie, wymagany jest jedynie 30-dniowy okres wypowiedzenia (od momentu zakończenia bieżącego okresu rozliczeniowego)
- możliwość płynnego dobierania planu taryfowego – zawsze można przerzucić się na mniejszy lub większy abonament, nie płacąc za to ani grosza
- zero opłaty aktywacyjnej
- bezpłatne zawieszenie pakietów
Dostarczamy naszym klientom oferty funkcjonalne i atrakcyjne cenowo. Nowe Plany są alternatywą dla sztywnych abonamentów dostępnych u innych operatorów. Klient może zmieniać i redukować abonament nawet do 0 zł czy zrezygnować, nie ponosząc żadnych opłat.
– Piotr Suchodolski, Dyrektor ds. Marketingu w Virgin Mobile
Nowe Plany są dostępne dla nowych użytkowników już od dzisiaj, zaś aktualni klienci Virgin Mobile będą mogli na nie migrować jeszcze w tym tygodniu. A przedstawiają się one tak:
Pełne regulaminy znajdziecie poniżej:Oprócz tego Virgin Mobile przedłuża promocję Darmowy Internet – do końca lipca. W ramach promocji do taryfy no-limit można dobrać do 20 GB internetu.
źródło: Virgin Mobile, GSMonline