Zupełnie nieoczekiwanie na polskim rynku telekomunikacyjnym pojawił się nowy operator, Viva! Mobile. Jego misja jest wyjątkowo oryginalna, bowiem część przychodów z abonamentu zostanie przeznaczona na działalność Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt „Viva!”.
Po co powstała sieć Viva! Mobile?
Jako że działalność operatora będzie rządzić się niespotykanymi w tej branży zasadami, Fundacja Viva! postanowiła wyjaśnić, dlaczego zdecydowała się powołać do życia sieć Viva! Mobile.
Jak można przeczytać na stronie operatora, „decyzja o powstaniu własnej sieci komórkowej została podjęta z myślą o zdobywaniu nowych środków na działalność Fundacji”. Według deklaracji, nawet 30% kwoty miesięcznego abonamentu zostanie przekazana Fundacji Viva! – rocznie mowa tu o sumie rzędu nawet 177 złotych, i to bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez klientów. W organizacji projektu pod nazwą Viva! Mobile pomogła firma Next Mobile, która wzięła na siebie wszystkie koszty zorganizowania całego przedsięwzięcia.
Viva! Mobile – oferta
Klienci mają do wyboru cztery abonamenty komórkowe (Miś, Delfin, Lis, Lew) i dwa na internet mobilny (Dzik, Słoń). Jeśli chodzi o te pierwsze, to w każdym dostępne są nielimitowane rozmowy do wszystkich oraz nielimitowane SMS-y i MMS-y, a także pakiet internetu. Jego wielkość zależy od kwoty miesięcznego zobowiązania:
- Miś (19,99 złotych miesięcznie) – 2 GB,
- Delfin (39,99 złotych miesięcznie) – 10 GB,
- Lis (49,99 złotych miesięcznie) – 20 GB,
- Lew (59,99 złotych miesięcznie) – 30 GB.
Jeżeli zaś chodzi o internet mobilny, to oferta przedstawia się następująco:
- Dzik (39,99 złotych miesięcznie) – 30 GB,
- Słoń (49,99 złotych miesięcznie) – 100 GB w dzień + 200 GB w nocy.
We wszystkich przypadkach umowa podpisywana jest na czas nieokreślony, więc można ją wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Na pierwszym rachunku doliczona zostanie także jednorazowa opłata aktywacyjna w wysokości 19,99 złotych.
Viva! Mobile świadczy swoje usługi w zasięgu sieci Plus. Zainteresowani mogą też bez problemu przenieść swój dotychczasowy numer do tego operatora. Obsługiwani będą zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi.
Jeśli natomiast kogoś zastanawia, dlaczego poszczególne abonamenty zostały nazwane właśnie w taki sposób, odpowiedź znajdzie na stronie oferty Viva! Mobile (odnośnik w źródle).
Źródło: Viva! Mobile, Viva! Mobile