Niektórzy użytkownicy Samsunga Gear S2 mają problemy po aktualizacji Gear Manager

Od kilku dni Samsung wypuszcza nową aktualizację dla aplikacji Gear Manager. Najnowsza wersja, przynosi kilka usprawnień, poprawek i kilka nowych funkcji. Okazuje się jednak, że wprowadza nie tylko poprawki, ale może także przysporzyć nie lada kłopotów. Niektórzy użytkownicy tych smart zegarków narzekają bowiem, że mają problemy z odbieraniem powiadomień.

Sprawa nie dotyczy jednak wszystkich powiadomień, które pojawiają się na zegarku. Niektórzy właściciele Gear S2 skarżą się jedynie na problem z odbieraniem komunikatów z poczty e-mail – Gmail oraz Microsoft Exchange. Zdecydowanie nie jest to przypadek, ponieważ, według użytkowników, problemy zaczęły pojawiać się tuż po zainstalowaniu najnowszej wersji aplikacji.

Najnowszy Gear Manager musiał coś namieszać, bo zamiast normalnego podglądu maila – treścidaty, czasu i tematu – wyświetla się komunikat, że nie można wyświetlić wiadomości ze względów bezpieczeństwa.

Okazuje się jednak, że nie ma tutaj reguły. Część użytkowników zgłasza, że nie ma żadnych problemów, część, że nie działa u nich tylko jedno z kont, a jeszcze inni narzekają, że ani konto Gmail, ani Exchange nie działa wcale, a zegarek wypluwa taki właśnie komunikat.

Przypuszczam, że Samsung wypuści wkrótce kolejną aktualizację, która ten problem powinna naprawić, ale w obecnej chwili z powiadomieniami e-mail możecie mieć mały kłopot, albo i nie… No właśnie, a jak jest u Was? Zauważyliście takie problemy? A może wszystko działa jak trzeba? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

Źródło: AndroidCentral via PhoneArena

 

Exit mobile version