Od jakiegoś czasu spekulowano na ten temat, ale dopiero dziś informacja ta została podana do ogólnej wiadomości. Marka Colorovo, należąca do ABC Data, znikna z rynku. A mi nasuwa się na myśl tylko jedno zdanie: to było wyłącznie kwestią czasu.
Rynek tabletów, na którym działało Colorovo, w ostatnim czasie nasycił się na tyle, że firmom na nim obecnym jest coraz trudniej walczyć o klienta. Zwłaszcza, gdy w grę wchodzą B-Brandy, których na rynku działa całkiem sporo i oferują urządzenia bardzo zbliżone do siebie pod względem nie tylko ceny i parametrów, ale także wyglądu.
Colorovo nie jest pierwszą marką, która zdecydowała się na taki ruch. Dużo wcześniej z rynku zniknął Yarvik, a w międzyczasie, bardzo po cichu – Trak, ale mało kto o tym pamięta. Pytanie, jakie pojawi się w głowach wielu z Was, zapewne będzie brzmiało – która marka następna? Trudno jednak cokolwiek prorokować w tym temacie. Zwłaszcza, że działanie sporej liczby firm opiera się nie tylko na tabletach, ale też smartfonach. Colorovo natomiast w głównej mierze poświęciło się tym pierwszym. Ale przecież „trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść…”.
Oczywiście to, że Colorovo nie będzie sprzedawało nowych produktów, nie oznacza, że marka kończy wsparcie dla użytkowników swoich urządzeń. Cały czas będzie działał serwis gwarancyjny i obsługa klientów.
Informacja jest już oficjalna – zniknięcie z rynku tabletów i smartfonów marki Colorovo zapowiedziała Ilona Weiss, która stoi na czele ABC Data.