Netflix ma dzisiejszego popołudnia jakieś problemy. Nie można strumieniować wideo w przeglądarce. Też tak macie?
Oglądanie Netfliksa na kanapie przed telewizorem lub przy komputerowym monitorze brzmi jak dobry pomysł na leniwe listopadowe popołudnie. Oczywiście o ile serwis będzie skłonny współpracować, bo aktualnie ma jakieś nieokreślone problemy ze strumieniowaniem danych.
Co prawda do serwisu można się zalogować, a nawet przeglądać katalog filmów i seriali, ale spróbujcie tylko wybrać jakąś produkcję do obejrzenia, a zobaczycie taki komunikat:
Mapa awarii w serwisie downdetector.pl nie wskazuje na jakieś ogromne problemy (przynajmniej w Polsce – w innych krajach jest znacznie gorzej), ale licznik zgłoszeń o nieprawidłowościach wciąż bije. Od czasu, kiedy zaczęły się pojawiać w okolicach 15:30, do momentu publikacji tego artykułu, zebrało się ich ponad 220.
Netflix wydaje się nie działać na niektórych desktopach przez przeglądarkę, a i czasem także na iPadach z iPad OS. Co ciekawe, mimo że nie mogę dokończyć oglądania Tańcząc z ptakami na komputerze, aplikacja na Androida wydaje się nie mieć problemu ze streamowaniem filmu. Jeśli w Waszym wypadku okaże się to lekiem na zaistniałe problemy, to „nie ma za co”. Z drugiej strony, nie wszystkim ten sposób działa, więc…
Równie dobrze może się okazać, że Was powyższe niedogodności w ogóle nie dotknęły. W takim razie zazdroszczą Wam członkowie naszej ekipy, którzy chcieli choć chwilowo się rozerwać, a nie mogą odpalić Netfliksa ani przez Chromecast, ani na iPadzie, ani na Androidzie.
Netflix przyznaje, że ma problemy z usługą:
Cześć, dzięki za skontaktowanie się z nami. Tutaj możesz być na bieżąco ze statusem naszej usługi ? https://t.co/8MV63jP8Ve ? *JB
— Netflix CS (@Netflixhelps) November 21, 2019
Wygląda na to, że już wszystko OK. Chill.
Współczujemy Konradowi i Andrzejowi. Dzięki za screeny, ale do roboty się weźcie, a nie netfliksy oglądać.