Ostatnie dni są świetne dla fanów tabletów. Google zaprezentowało Nexusa 9 stworzonego razem z HTC, a Apple pokazało dwa iPady: Air 2 i Mini 3. Do produktów z każdym systemem można dokupić klawiaturę (w wielu przypadkach magnetyczną), która zmieni je w narzędzie do pracy. Microsoft jednak nadal jest liderem pod tym względem i pokazuje to w swojej nowej reklamie Surface Pro 3.
Reklamę możecie zobaczyć tutaj:
Microsoft pokazuje w niej nie tylko to, co znajdziemy w tej hybrydzie, ale również jej możliwości. Wygląda to jak odpowiedź na produkty konkurencji. Piotr świetnie podsumował to, w jakim kierunku zmierza Google, w swoim tekście: Praca i rozrywka z Nexusem 9 – Microsoft jednak miał rację? Tablety to już nie tylko narzędzia do grania w gry i przeglądania sieci, ale coraz częściej mobilne biura, które sprawdzają się w wielu zawodach. Sam opisałem to w swoim felietonie o przesiadce z 19-calowego monitora na 10-calową hybrydę.
Myślicie, że teraz to Microsoft może mieć przewagę i być przed Google oraz Apple? Pełny Windows 8.1 na tablecie to jednak dużo lepsze rozwiązanie niż Android i iOS.