Nadchodzą trzy nowe tablety Lenovo: IdeaTab A10, IdeaTab A8 oraz IdeaTab A7

Lenovo jest potężną firmą jeśli chodzi o notebooki i PC, jednak chińskiemu potentatowi z całą pewnością marzy się o wiele silniejsza pozycja na rynku tabletów. Koncern na rynku zadomowił się dość dobrze, przez co do użytkowników trafiło wiele udanych modeli. Chociażby w naszym zestawieniu tabletów do 7 cali autorstwa Kasi znalazło się kilka produktów właśnie od Lenovo. Chiński producent nie zamierza zwalniać tempa i wygląda na to, że niebawem jego portfolio poszerzy się o nowe modele.

Pierwszym z nich ma być Lenovo IdeaTab A10. Tablet prawdopodobnie zostanie wyposażony w ekran o przekątnej 10.1 cala, niestety nie znamy rozdzielczości. Oprócz tego na przodzie tabletu mają pojawić się głośniki stereo, zaś urządzenie ma posiadać dwie kamerki. Najważniejszym elementem wyposażenia ma być możliwość zadokowania tabletu w specjalnej klawiaturze, dzięki czemu będzie można przekształcić Lenovo IdeaTab10 w notebooka, bądź urządzenie do prezentowania treści. Klawisz Windows na klawiaturze sugeruje, że będzie to tablet pracujący pod kontrolą systemu Windows 8.

Kolejnymi urządzeniami, jakie prawdopodobnie niebawem zadebiutują na rynku, będą IdeaTab A7 oraz IdeaTab A8. Jak się pewnie domyślacie, zostaną one wyposażone w ekrany o przekątnej odpowiednio 7 oraz 8 cali.

Większy, 8-calowy tablet ma posiadać ekran IPS, czterordzeniowy procesor MediaTek MTK8121, 1 GB pamięci RA oraz 16 GB pamięci na dane użytkownika. Oprócz tego znajdziemy w nim WiFi w standardzie N, Bluetooth 4.0, slot kart SIM oraz aparat 5 Mpx i kamerkę do wideorozmów o rozdzielczości 2 Mpx. Całość ma pracować pod kontrolą Androida i kosztować około 247 dolarów.

Mniejszy, 7-calowy tablet również ma zostać wyposażony w Androida. Nie wiemy o nim wiele, ale prawdopodobnie znaleźć na jego pokładzie będzie można slot kart microSD, gniazdo kart SIM oraz WiFi w standardzie N.

Nie znamy daty premiery urządzeń ani ich cen (oprócz domniemanej ceny IdeaTab8). Można przypuszczać, że Lenovo zaprezentuje urządzenia w drugim kwartale bieżącego roku. Chiński producent chce corocznie zwiększać swoje udziały w rynku tabletów, więc tegoroczna ofensywa jest tylko kwestią czasu.

Źródło

Exit mobile version