Play już opublikował swoje wyniki za 2016 rok. Teraz to samo uczynił także T-Mobile. Jak poradził sobie różowy w poprzednim roku? Okazuje się, że całkiem nieźle, aczkolwiek baza jego klientów była dużo mniejsza w porównaniu do fioletowego konkurenta.
Na koniec 2016 roku T-Mobile obsługiwał 10,634 miliona klientów. 4,022 miliona z nich to użytkownicy ofert pre-paid (czyli „na kartę”). Pozostałe 6,612 miliona to osoby, które mają abonament, czyli są związane z operatorem umową.
Warto przy okazji podać, że w trzecim kwartale T-Mobile obsługiwał 11,221 miliona klientów, czyli o 587 tysięcy więcej niż w ostatnich trzech miesiącach 2016 roku. Wynika to jednak m.in. z faktu wprowadzenia obowiązkowej rejestracji kart SIM, która dała się we znaki wszystkim operatorom (Play z tego powodu stracił aż milion użytkowników).
Jednocześnie w czwartym kwartale 2016 roku T-Mobile odnotował spory wzrost klientów abonamentowych. W porównaniu z poprzednimi trzema miesiącami przybyło ich aż 70 tysięcy.
Źródło: informacja prasowa