Wiemy, jak duży wpływ na cały rynek tabletów i wszystkich producentów ma iPad 2. Wielu zmusił do obrania innego kierunku strategii, przyspieszenia produkcji, wprowadzenia drastycznych zmian w swoich urządzeniach… wszystko to po to, by iPad 2 miał z czym rywalizować o tytuł króla światowego rynku tabletów.
Nie jestem zdziwiony widząc Motorolę załamującą ręce nad mizernymi wynikamy sprzedaży swojego tabletu – Xoom. Analitycy twierdzą, że sprzedaż tych urządzeń gwałtownie zmaleje w drugim kwartale roku. W marcu zostało sprzedanych około 400.000-500.000 tabletów Motoroli, jednak szacuje się, że w kwietniu sprzeda się zaledwie 300.000 sztuk, a w maju – jeszcze mniej.
Nic więc dziwnego, że amerykańska firma zdecydowała się wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć ratować swoją pozycję na rynku jeszcze zanim będzie na to za późno. Producent oznajmił, że przyjmuje zamówienia na tablety tylko do czerwca.
Według serwisu Apple Insider, wyraźnie sugeruje to, iż Motorola rozpoczęła pracę nad następcą Xoom, który ma pojawić się w drugiej połowie roku, kiedy sytuacja na rynku będzie stabilna, a wyniki sprzedaży jasne.
To dobra wiadomość dla tych z Was, którym nie podobają się niektóre aspekty aktualnej wersji tabletu Motorola Xoom. Czego oczekiwalibyście od jego następcy? Jaki tablet miałby szansę rywalizować z iPadem 2?