Motorola sprzedała tylko 100 tysięcy Xoom w Q3 2011

tablet motorola xoom

Jakbyście mieli opisać Motorolę Xoom w kilku słowach, to jakby to brzmiało? „Tablet jak każdy inny, niewybijający się na tle konkurencji pod względem parametrów technicznych, w dodatku zdecydowanie za drogi„? No właśnie, wiele wskazuje na to, że potencjalni klienci podeszli do sprawy dokładnie tak samo, przez co Motorola nie ma powodów do radości. Amerykański producent ogłosił bowiem wyniki sprzedaży swojego tabletu w trzecim kwartale 2011 roku.

I co się okazało? Że sprzedaż urządzenia znacznie spadła. Kwartał otwarcia, czyli pierwsze miesiące dostępności Motoroli Xoom przyniosły producentowi sprzedaż na poziomie 250 tysięcy sztuk. Kolejny kwartał był nieco lepszy – 440 tysięcy sprzedanych egzemplarzy, ale ten, który niedawno dobiegł końca, totalnie rozczarował – sprzedało się jedynie 100 tysięcy sztuk tabletu.

A „sprzedało” w tym przypadku to zdecydowanie za dużo powiedziane – 100 tysięcy Xoom Motorola dostarczyła do dystrybucji, nie wiadomo jaka część tej ilości powędrowała do końcowego odbiorcy.

Już niedługo będziemy się mogli przekonać czy Motorola uczy się na własnych błędach. W ciągu najbliższych kilku tygodni powinniśmy oficjalnie poznać dwa kolejne tablety producenta (Xoom 2 i Xoom 2 Media Edition), które mogą wpłynąć na wzrost sprzedaży urządzeń. To będzie jednak zależało przede wszystkim od stosunku zaoferowanych parametrów technicznych do ceny modeli.

źródło

Exit mobile version